Lorena - Beverwijk

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
Aardige dame, doet inderdaad NZC. Je moet wel zelf de leiding nemen en het tempo bepalen want anders is het net Speedy Gonzales. Ze heeft ook een zeer pittige collega met superscherpe nagels en met een dwingende stem en met ogen die je zeer indringend aan kunnen kijken. Zij asissteert haar hiermee desgewenst met soft-sm. Collega doet zeker weten geen nzc.

Pietermike

Ervaringsdeskundige
17 dec 2018
493
177
Laatst bij Lorena geweest voor een half uurtje all in.

Het appartement is smerig, de onderste helften van de binnendeuren zijn zwart van het vuil.

Haar collega die ook op Kinky staat (El#z) deed open. Niet de dame die ik had besproken maar kon ermee door. Kleren uit, we begonnen wat te voelen en plagen, kwam Lorena alsnog binnen. Die zag er minder uit. En een minuut later kwam er nog eentje binnen die hierboven beschreven is (N#taly). Zij leek me de baas en vroeg of ik ze alledrie wilde maar dat wees ik af omdat zijzelf geen bare doet. Dus werd een trio voorgesteld voor €100 meer. Oké, leek me wel wat dus met een bankoverschrijving extra betaald. We bleven met z'n drieën over en gingen aan de gang.

Pijpen deden ze samen maar was niet heel goed. Ik werd wel stijf dus het was oké. Ondertussen vingerde ik ze alletwee tegelijk. Even later ervoor gekozen om ze te heffen. Hun kutten roken naar kut. Dat maakte het wat dierlijk, op zich wel fijn. El#z antwoordde bevestigend toen ik vroeg of ze kon squirten. Tijdens het beffen wreef ze over haar klit en inderdaad, ze spoot mijn mond vol met haar sappen. Dat vind ik geil. Lorena lag op het bed (El# op een soort bankje), ik wilde neuken dus schoof hem er bij haar in. Haar aangezicht en haar gegrom vielen me tegen dus ik hield hem niet lang stijf. Dus weer even pijpen. Toen anaal bij haar geprobeerd maar volgens mij kneep ze haar kont dicht, ik kwam er niet in.

Ik heb ze nog een gevingerd en El#z geneukt (op haar profiel staat geen nzc maar ze doet het wel). Dat stelde weinig voor.

Lorena wilde weer pijpen, ze spuugde vaak op m'n lul, El#z nam het over. De opwinding zakte wat maar ik wilde toch wel klaar komen. Ik weet niet wat me bezielde maar vroeg of ze me in mijn gezicht wilde spugen, dat deed ze en ik kwam meteen met grote stralen over haar tieten klaar, ze zat helemaal onder. Dat was een top orgasme dat uit m'n tenen kwam.

Na afloop kwam Nat#ly weer even langs om te checken. Ze wilde dat ik graag de volgende keer bij haar kwam, ze deed erg aanhankelijk, ik kneede haar tieten. Nadat ik zei dat ik niet met condoom kan, beloofde ze me dat ze me alsnog een goede tijd kan bezorgen. Jaja 😆

Het was wel grappig maar voor mij eenmalig.

Terug
Naar boven