loon Barefan

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
(Edit Barefan dit topic is afgesplitst van het Geertje uit Putte topic waar CWP antwoord ludiek op Boarder die meld dat hij geen PM kan sturen.)

Je moet eerst €5,- overnmaken aan de beheerder van de site, dan krijg je vanzelf meer rechten :lol: :lol:

Na een aaltal postings gaat je pm boxje open, moeten wel recensie's zijn, geen vragen....

Snelle

Toogplakker
19 jun 2015
110
5
@CWP
Als dat het beleid is, geweldig. Niet-sarcastisch en welgemeend.

@ alle nieuwe leden. Ik begrijp dat het niet simpel is om nieuwe dames te vinden die nzc doen of aanbieden. Maar als deze club een euro kreeg per nieuw lid die alleen leest en niet recenseert, was de beheerder een rijke man. Schrijf jullie ervaringen neer, of het nu gaat om een nieuwe dame of om iemand die reeds is aangebracht door een ander lid.

Mvg,

Snelle

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Nou een rijk man zou ik niet zeggen maar dan had ik toch al wel een klein autootje kunnen kopen ja :)
Je brengt me op een idee misschien moet ik het forum maar sluiten en een nieuw open doen met een abonnements systeem 1 euro permaand ofzo dan zou ik er inderdaad nog iets aan verdienen. :lol: :lol: :lol:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Nu je het er over heb, er wordt best een hoop geld bespaart door alle topics. menig beerput figuur of golddigger is hier al door de mand gevallen en heeft zo links en rechts wel wat teleurstellende ervaringen verijdeld...

Donaties, (niet intern :lol: ) mogen naar dit Gulden adres GRk9P7sSUNSxsUob2nQr37VT7BQbMb1GV3

https://anycoindirect.eu/nl/kopen/g...MIs9zlge7Y2gIVFrcbCh1euw64EAAYASAAEgLskfD_BwEWerkt in BE & NL

Dan zorg ik wel dat ze bij Barefan komen.

Terug
Naar boven