Looks van de wandelaar zelf

Beffer010

Snuffelaar
14 jul 2021
18
17
Ik zie vaak dat er door diverse wandelaars wordt geklaagd over "de dame wilt niet zoenen/tongen" "niet intern dumpen" "dame doet kil en werkt snel af". Daarentegen zie ik af en toe ook een voorgangen bij een afspraak en de andere keer weer een volgende klant. Man man man sommigen zien eruit als de crackies bij het Eendrachtsplein Rotterdam. Niet iedereen is nog 30 (gelukkig) en staat elke dag in de gym maar kom op. Je uiterlijk en verzorging bepaalt meestal al 50% van de date.

janzonderpet

Toogplakker
16 jul 2024
48
53
Tja, de mensen voor wie je dit schrijft, weten niet waar je het over hebt.

Heb zelf ooit ook gehad dat een dame snel afwerkte. Achteraf met veel pijn en moeite eruit gekregen wat het probleem was. Mijn enige verwijt aan de dame is dat ze het niet eerder had gezegd.

Veel dames, en zeker de goede, willen de wandelaar een goed gevoel geven. Dat maakt feedback wel moeilijker.

Daarnaast zijn er ook dames die standaard veel beloven en weinig geven. Valse beloftes van nzc worden door die dames ook ingezet. Dus 1 dame die slechte service geeft, is niet noodzakelijk reden voor uitgebreide introspectie.

Het is allemaal best ingewikkeld, vooral als je geen vaste vriendin hebt op wie je kan vertrouwen, en je wilt, zoals wel meer mannen, snel en efficiënt omgaan met de persoonlijke verzorging.

Terug
Naar boven