Loly - Amsterdam

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
i.v.m. gebrek aan foto's maar even uit het Google archief::

IMG_0066.jpg

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Volgende week zaterdag ligt mn zelf opgelegde wandelstok erop en deze dame staat op mijn shortlist.
Als voor die tijd niemand er heen gaat zal ik dan waarschijnlijk het spits af moeten bijten....

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Wel grappig dat het topic op 27juli 2024 is geopend door een voormalig lid. Volgens mij is het topic van de week aan gemaakt. Denk technisch issuetje. Nevetheless, mijn pijlen staan ook op deze gericht en hoop een poging vandaag dan wel van de week te maken.

Screenshot met nr toegevoegd

Bijlagen

• IMG_0783.jpeg
    IMG_0783.jpeg
    48,9 KB · Weergaven: 69

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Zij ziet er super knap uit. Ik ben helaas even niet in de mogelijkheid te gaan, maar haar vind ik erg mooi.
Hopelijk is ze het ook en ben ik volgende maand in de gelegenheid haar te bezoeken.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Ze ontvang op dezelfde locatie als a.n.a als zij in Amsterdam is. Nu is a.n.a. Ook in Amsterdam en ben nog niet langs geweest. Kan zijn dat die nu weer op een andere locatie zit maar wees opgelet dat je mss een andere dame krijg dannje verwacht. Dat heb ik al een keer eerder meegemaakt met deze locatie.

Probeerde vanochtend langs te gaan bij Loly maar helaas geen reactie. Denk mss te vroeg ofzo

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Hi @IYANBYAG

Heb je al contact met haar kunnen krijgen. Ik wel, maar ze zit bij me uit de buurt.
Ben wel of zij het van de foto's is en of ze net zo knap in werkelijkheid is.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Geen reactie meer gehad. Maar is mss te vroeg voor haar. Nu ook geen reactie😞 terwijl ik snack naar ochtenddddsssssssseeexxxxx. Wie weet lukt later

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Ik zie haar collega's momenteel allemaal stuk voor stuk inklokken bij Kinky dus ze zal zo ook wel actief worden vermoed ik.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Ze hadden gisteren een bedrijfsuitje.
Misschien wezen paintballen en zit ze nu onder de rode vlekken.
Of raften in de Ardennen en heeft ze een blaasontstekinkje opgelopen door de kou 🤔

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Ok conclusie voorlopig: Loly bestaat niet.

Aangekomen trof ik deze dame aan. Die ziet er echt superlekker en strak uit maar daar had ik al een ervaring mee (en niet superduper prettig) dus omgekeerd.

En ik was nog wel vol hoop want ik kreeg van a.n.a. Een ander adres door dan waar onze nep Loly zit. Maw dit kon weleens een andere dame zijn maar helaas. Bij navraag zou Loly naar het ziekenhuis zijn en maag problemen hebben. Tsja. Ik ga dat niet meer onderzoeken.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Wat een oplichters, zet dan je advertentie of Whatsapp uit als je niet kunt werken.
Het is allemaal dezelfde regelaar, dus vandaar ze dit doen.

De smoezen worden wel steeds geloofwaardiger.
Beter dan een klant die je deur heeft ingetrapt in ieder geval 😂

Laatst bewerkt:

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Daar doen ze niet aan..
Althans ze doen dit wel eens als ze twijfels hebben maar dan houden ze aan hun kant een vinger op de camera.

De whatsapp wordt ook niet door de dames zelf gedaan maar een centrale regelaar.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
@Ferry73 : K.a.t.y. On the spot vroeg in haar waar Loly was en toen kreeg ik dit verhaal.

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
Vorige week, of misschien twee weken geleden inmiddels, bij Loly geweest.
Het is de dame van de advertentie die ik kreeg. Al zijn de foto's iets bijgewerkt. Ze heeft een klein buikje, wat je ook licht op de foto's kunt zien. Verder niks storend.

Ze is zelf aardig, maakt een klein praatje met je. Kreeg zelfs nog wat water en een douche aangeboden. Eenmaal het geld overhandigd begon het. Ze pijpte beetje het topje voor een halve minuut. Toen over op de daad. Je kunt leuk en lekker verschillende standjes doen. Prima om eens je zak te legen, maar van deze club kun je betere dames hebben.

100,- voor 30 min.

Kom er denk ik niet nog eens.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
@Joopie 2: dank voor je review. Niet slecht dus voor een snelle jelle maar zeker geen vaste op het menu. Weet je hoe het zit met tongzoenen en beffen of niet gedaan/ afgenomen?

Terug
Naar boven