Lolbroek

Voormalig lid 51025

Snuffelaar
16 jun 2025
11
26
Aangenaam mensen, ik ben Lolbroek een man van middelbare leeftijd en deel dezelfde 'hobby' met velen van jullie.

Ik ben niet veel te vinden bij professionele dames of gelegenheidsdames via de daarvoor bekende websites, maar probeer mijn slag te slaan via o.a. chatgirl of via social media (via-via en zeer voorzichtig). Dit kost veel tijd, energie en teleurstelling, maar kent gelukkig ook vaak succes.

Mijn voorkeur gaat naar blowjob dates (uiteraard zonder en tot einde), korte bare dates met donatie en wat ik ook zo af en toe heerlijk vind is om een sloppy seconds te ervaren (bijv. als de vriend van de dame in kwestie er zojuist in heeft gedoneerd).

Met name actief in de regio Zuid-Limburg maar voor een goede en betrouwbare date neem ik ook wel even de auto.

Sinds enige tijd lees ik graag dit forum maar nu wil ik ook graag gaan bijdragen, al zal je van mij dus niet veel reviews kunnen verwachten van dames met advertenties. Toch deel ik graag mijn ervaring en (op een later moment) foto's en filmpjes gemaakt tijdens mijn dates als daar behoefte aan is!

Terug
Naar boven