Lola

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
https://www.kinky.nl/advertenties/8605600-lola

Mooi in navolging van het topic anaal zonder.

Zoals jullie weten neuk ik alleen de top transen zuid Amerikaans zonder condoom

Lola is all over signature zuid Amerikaanse trans. Zo op en top vrouwelijk brachten zongebruinde huid, geile attitude, transen hebben altijd hun reet gespoeld, mooie glanzende pik kortom op en top

Uurprijs we zijn €300 overeen gekomen.

Binnenkomst daar stond ze achter de deur ze had die blauwe hakken aan van de foto's mooie lingerie wat een face geweldige uitstraling en lief.

Spaans is een pre! Gelijk ging ze aan mijn broek voelen en kneep in mijn lul die werd al hard

Ze liep voorop naar de slaapkamer en toen begon het tongzoenen, elkaar pijpen mooie niet te grote pik herfstzon, ik ben uitsluitend top maar die lekkere Lola wilde ik ik wel klaar pijpen en dat gebeurde ook

Ik zette Lola doggy haar sperma over haar kont uitgesmeerd en over mijn lul mijn eikel op haar sterretje gedrukt en tot de wortel erin, ze kirde papi oh papi in het begin rustig tempo opvoerend brullend kwam ik klaar in die geweldige kont

Ff uitrusten ik had gevraagd om alles te laten zitten het begon er uit te lopen, uiteraard smeren haar kont likken nu wilde Lola op mijn pik zitten, ze zat met haar gezicht naar voren en ze bounced lekker op mijn heerlijke harde pik, de salvo's vlogen weer die mooie reet in

Ze klom van mijn pik af likte nog wat sperma een heerlijke cumswap gewoon geweldig!

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Goeie recensie, wel prijzig maar goed. Ze doet ook trio met een Nederlandse met een behoorlijke lul.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Terwijl iedereen over elkaar struikelt sinds mijn 1e recensie over Lola Bennink er vandaag weer geweest

Het was factor 10 vandaag, gewoon de Max dit ben te moe om een smeuïge gedetailleerde recensie te schrijven.

Terug
Naar boven