Lokaties om te daten - Limburg NL/BE

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Ik heb sinds kort een leuke dame leren kennen in Limburg maar nu ontbreekt het een beetje aan plekken om samen af te spreken voor een intiem contact. Dat komt doordat we niet thuis kunnen afspreken ;-).
Het wordt nu wat beter weer dus een keer buiten of in de auto zou op zich geen probleem moeten zijn maar ben beetje op zoek naar suggesties.
Mocht iemand van jullie bekend zijn met Limburg (NL of BE) en geschikte plekjes weten waar je ongestoord in de auto kunt sexen of buiten dan heel graag jullie tips. Voor kamers e.d. heb ik al gezien dat er wel sites voor zijn. Een rendez vous hotel in belgie is makkelijk te vinden en entree is discreet met een sleutel automaat. Dat gaat wel lukken.
Alle tips zijn zeer welkom!

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
"Nederland" en "ongestoord buiten sexen" zijn zo langzamerhand onverenigbare begrippen geworden. Het is nu zo vol dat je zelfs op de meest afgelegen plaatsen wel om het kwartier een wandelaar tegenkomt. De plekken die ik vrieger kende zijn tegenwoordig homo-ontmoetingsplaatsen geworden met het risico op vergissingen. En een eenzame auto op een donkere parkeerplaats trekt vaak ongewenste aandacht van zowel gespuis als boswachters.
Ik ben in de jaren '80 gestopt met neuken in de vrije natuur. Te veel gedoe.

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
De bijdragen van collega's tussen 4 en 21 april zijn allemaal verdwenen (over het hele forum trouwens), dus mijn reactie komt in deze context nu misschien wat vreemd over. Zie https://nzcforum.be/viewtopic.php?t=11997

Ik neem voor het gemak aan dat je niet in het volle daglicht gaat liggen stoeien, maar in de beschutting van de avond/nacht.

Langs de autosnelweg tussen Maastricht en Heerlen was er heel lang geleden wel eens wat aktie op de parkeerplaatsen. Geen idee wat er tegenwoordig gebeurt.

De Brunsummerheide (bij Brunssum) biedt ook wel mogelijkheden maar je zult zelf overdag moeten verkennen waar een geschikte plek is en desnoods de GPS coördinaten daarvan in je smartphone opslaan. Een paar meter verschil (pad of bosje) kunnen al veel uitmaken. Klein nadeel: er wordt daar nog wel eens iemand vermoord (o.a. Thijs H., Nicky Verstappen). Dus als je van spanning houdt is dit 'the place to be'.

Ook in het Geuldal (bij Valkenburg) zijn voldoende beschutte plekjes. Maar er komen ook erg veel wandelaars.

Vijlenerbos (bij Vijlen), idem dito.

De rest van Zuid-Limburg is veel weiland met prikkeldraad en daartussen kleine wegen. Weinig mogelijkheden daardoor want je zit altijd langs een weg/wandel/fietsroute.

Maar je kunt in de zomer natuurlijk ook ouderwets een maïsveld of korenveld in duiken. Lekker makkelijk.

Tip: let op dat je na gedane zaken de auto weer terug vindt, zeker wanneer het donker is. Je zult de eerste niet zijn die de parkeerplaats niet meer terugvindt. En 's avonds is er niemand om de weg te vragen. Plus je maakt een slechte beurt naar je vriendin. De smartphone biedt ook hier soelaas.

Samenvattend: er zijn beperkt mogelijkheden in Zuid-Limburg en in de zomer stikt het er van de wandelaars/fietsers/toeristen. Pas op voor "natuur" fotografen. Ik kwam er laatst weer een tegen in het Geuldal met een 500mm telekanon. Behalve wat koeien en een verdwaalde ijsvogel valt daar weinig natuur te fotograferen voor een 500mm. Zorg daarom voor voldoende gebladerte tussen jou en de buitenwereld. Dat zet zowel telelenzen als freaks met nachtzichtapparatuur buiten spel.

A

Anonymous

Guest
je kan toch ook gewoon een secretroom nemen? Of hotel?

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Dat was de vraag van pipodeclown2 niet. Hij zocht ook naar plekjes in de vrije natuur. Maar die berichten zijn nu allemaal verdwenen. Daardoor ontstaat nu de verwarring waar ik al voor waarschuwde.

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Ik waardeer de suggesties. Hoopte op een concrete lokatie voor overdag die goed te doen is buiten, maar ik kan hier zeker al wat mee.

Terug
Naar boven