Locatie gb gezocht!

kinkyqueen

Snuffelaar
26 aug 2020
1
0
Hallo, ik ben op zoek naar een stijlvolle privé-locatie voor gangbang.
Voorstellen, suggesties,... ? Shoot!
Thanks!

A

Anonymous

Guest
nou, daar ben ik ook wel in geinteresseerd!

dat is nu altijd het probleem

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Ring van Amsterdam zit een hotel hoef je niet langs de receptie.
Hotel campanile is dat

Bijlagen

• image.jpeg
    image.jpeg
    216 KB · Weergaven: 646
A

Anonymous

Guest
@bare raider

duidelijk nog nooit een gb georganiseerd zie ik al
dit soort locaties is echt ongeschikt.
kleine kamers, geen handdoeken, geen ruimte voor wachtende mannen
te veel aanloop
allerlei problemen op de loer.....

sorry, daar voel ik me niet happy bij.

try again.....zou ik zeggen

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
4 bare gangbangs gehad tot op heden.
2 bij iemand thuis 1 bij flash in arhem en 1 in een hotel!
Ik dacht muchien is dit iets (omdat je niet langs een receptie hoef) hier heb ik al heel vaak dames vol gespoten die hier ontvangst deden.

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Ik ben al geregeld op gangbangs geweest in Bekkevoort (Hortensia's?) en in Leopoldsburg bij een kamerverhuur. Deze uitbaters staan er volgens mij dan ook zeker voor open. Ruim voldoende parking, geen ongewenste bezoekers, discrete toegang, propere zaken, ... Ik denk dat België iets beter is op dit vlak dan Nederland ;)

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
In Rotterdam centrum zijn schitterende appartementen te huur van 40 tot 100 m2.
Enige nadeel is dat ze per twee dagen verhuurd worden.

Stuur naar een PM als er interesse in is

Greetz, Handy

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Onlangs een van der Valk in Nuland, ruim voldoende en discrete parking, elke kamer zijn eigen ingang, ruime kamer en ruime badkamer. Voor een gb met max 10 is dat goed te doen

Limburgstrio

Snuffelaar
13 mrt 2016
18
1
Dag,

Wij hebben nodige ervaringen in trio, 1op1 en een keertje een kwartet gedaan te hebben en zijn echte bare daters voor ons plezier.
We lopen al langer met het idee om stapje verder te gaan en een GB te doen en dit eerst in kleine variant (3a4 mannen).

We hebben eerder pogingen gedaan om dit te op te zetten of organiseren maar telkens door omstandigheden niet door kunnen gaan.
Nu zouden we willen weten of jullie hiervoor geschikte locaties weten om dit discreet te kunnen doen of misschien wil iemand zijn locatie met ons delen (uiteraard mag je dan meedoen). Bij ons thuis hebben we normaal onze dates maar hiervoor zouden we willen uitwijken naar een wat anoniemere locatie zodat de buren geen rare vragen kunnen gaan stellen.

We wonen zelf in Beek (Nederlands Limburg), verplaatsen vinden we niet erg maar gaan niet hele landen doorkruisen hiervoor.
Uiteraard is dit niet voor financiële doeleinden, ons doel is het geil laten gebruiken van de vrouw door aantal mannen.

Nu is dit geen oproep voor iedereen die mee wil doen, we zijn serieus opzoek naar geschikte locatie en deelnemers zoeken we later.

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Het gemiddelde rendez-vous hotel heeft wel zulke ruime kamers, ook Van Der Valck heeft prima en nette ruime kamers met vaak discrete ingang.

A

Anonymous

Guest
Je kunt ook ergens een vakantiehuisje huren. Parkeerplek genoeg, alleen de prijzen zijn vandaag de dag wat hoger dan een jaartje geleden. Maar dat zal ook wel weer stabiliseren. Ik doe graag een keertje mee!

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Ben al een aantal keer op gangbangs geweest bij kamerverhuur Cupido in Genk. Dit is voor jullie niet zo ver denk ik. Één keer zelfs in een huisje in hun 'achtertuin' wat speciaal hiervoor kon afgehuurd worden. Meer ruimte en een aparte ingang. Daarnaast is er ook nog een wat grotere kamer met jacuzzi, die past ook prima voor gangbangs. Ik zou zeggen: informeer eens bij de eigenaars en laat me gerust wat weten ;)

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
een leuke Air B&B huren. Zeker met zo een beperkte groep is dat perfect.
Vaak vlak bij te vinden en als je een beetje goed zoekt vind je er eentje met een bubbelbad of zelfs prive zwembad aan.

Succes in jullie zoektocht

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste

We zijn morgen in Maastricht en gangbangen in het NH hotel,
Als je daar boekt kunnen de gasten na binnenkomst links naar boven en jjllie op kamer nr. Opzoeken.

Werkt super.

Succes

PS, een uitnodiging is welkom

Terug
Naar boven