Lizzy (vh Leonie) - Rotterdam (vh Wormerveer)

A

Anonymous

Guest
Een van de best bewaarde geheimen van noord Holland.

Kijken hoe lang het duurt voordat deze verpest is door de bel, app,leesmaffia. Absoluut de Max deze volbloed Hollandse neukerd. Kom er al jaren , heren ben nou is slim verwijs niet naar dit forum, ga met deze info nou is goed en discreet om. En als je er bent en je pakt het de 1e x goed aan dan neuk je met haar altijd zonder.

Glijmiddel

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    69 KB · Weergaven: 2.132
  • image.jpg
    image.jpg
    148,3 KB · Weergaven: 2.142

aloe

Toogplakker
16 jun 2015
28
6
Hoi glijmiddel. Ziet er zeer goed uit! Ik begrijp je zorgen, niet de eerste keer dat een vrouw weggepest wordt door kerels die op lompe wijze vragen stellen. Ik hoop daar zelf niet schuldig aan te zijn ;) Ik heb alleen gezocht, maar ik kan geen advertentie van haar vinden ofzo.. Hoe kom ik in contact met haar? Thanks in advance!

Gr. Aloe

A

Anonymous

Guest
Leuk wijfie idd...nu nog contactgegevens ;)

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Net even gesproken met Leonie via whatsapp, en ze vertelde mij dat ze enkel in de weekende ontvangt.
Ofwel samen met haar partner, of met een andere Bi dame erbij of 1op1, geregeld doet ze ook gangbangs.
Heb met haar afgesproken om morgen even kontakt op te nemen, om te zien of we iets kunnen afspreken. Ik kijk er al naar uit.

Denk dat Glijmiddel hier echt 'n parel heeft gepost.
Ook ik zeg het nogmaals erbij, Praat niet over deze site, Praat niet over of bare mogelijk is, Neem bij bezoek ook geen printjes mee van deze site.

Het is net zoals Glijmiddel verteld, doe gewoon je best met haar, laat haar ook genieten.
Ik heb het volste vertrouwen hierin.

leonie.JPG

underkoffer

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
302
151
Het wordt een steeds grotere hit... maar ook ik ben erg benieuwd naar contactgegevens (waar ik discreet mee om ga). Wil naast Cacharel nog graag in vaste dame in Noord-Holland.

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Ai, ik heb haar advertenties betreffende de GB's al verschillende keren voorbij zien komen.
Maar omdat daar zo expliciet op vermeld stond dat vaginaal en anaal MC is, heb ik er niet op gereageerd.
Heeft iemand de ervaring dat het op de GB ook zonder kan, of zijn mijn kansen tijdens een 1:1 date het grootst?

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Heren,

Ik denk dat deze dame de nodige intresse heb bij ons, Dus net al even gekeken of haar advertentie online is, Maar helaas (nog) niet.
Dus ik kan jullie enkel een cache exemplar aanbieden, daar kunnen jullie alle info in vinden (telefoonnummer en kinky ad nummer).

Ik kan net niet vaak genoeg zeggen, maar ga hier aub voorzichtig mee om, Maak gewoon een afspraak, en laat het over je heen komen, ga niet zeuren over de telefoon of je ook zonder mag.
leonie profile 1.JPG
leonie profile 2.JPG

underkoffer

Bfa

Toogplakker
30 mrt 2015
204
11
Volgens mij is ze hier ook te bewonderen:
900.jpg

A

Anonymous

Guest
zij neukt dus ook bare?

uit de ad op kinky zie ik dat niet terug namelijk. ik krijg wel vaak mails met gangbangs van haar aangeboden en deze zijn altijd safe, alleen pijpen is zonder...

A

Anonymous

Guest
bapao zei:
zij neukt dus ook bare?

uit de ad op kinky zie ik dat niet terug namelijk. ik krijg wel vaak mails met gangbangs van haar aangeboden en deze zijn altijd safe, alleen pijpen is zonder...

Bapao

Goed lezen wat ik in mijn openingspost zet.

Glijmiddel

john.smit

Snuffelaar
24 jun 2015
19
0
katholiek zei:
http://www.kimholland.nl/amateur-bukkake-gangbang-met-extra-veel-zaad-4634.html
En die Jeffrey (die zich als derde voorstelt) is de (ex-?) vriend van Rebecca, een meid die op 24 januari jl. in Otterlo vlakbij Ede een bare gangbang hield.
Hopelijk wordt die ook nog eens herhaald.

Mmmm, da's toevallig, zie onderstaande link. Ga zelf donderdag net weg met vakantie. Voor mij dus niet vissen avonds ;.)

http://www.sexjobs.nl/a.php?a=4802095&lijst=zoekresultaat&page=1&searchstr=leonie

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Voor de liefhebbers, Vandaag en Maandag doet Leonie weer prive ontvangst.
Mocht je gaan afspreken, praat NIET over bare.............
leonie.JPG

underkoffer

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
Leonie doet geen bare meer.
Dus haar hiermee ook niet lastig vallen.
Hierbij topic gesloten.

Losjes

Toogplakker
8 mei 2016
40
0
Pfoe heb die filmpjes eerst bekeken op kimholland en ik sla voor 200 ook ff over. Zoals zen zegt, ze denkt dat ze een fotomodel is, maar dat is ze zo te zien verre van.

Terug
Naar boven