Lizzy - Rotterdam

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Advertentie staat bij Algemeen en ik lees nergens iets over nzc. Dus waarschijnlijk inside information?

sigar

Toogplakker
25 jan 2018
145
31
Klopt, ik heb haar al gemaild en alle mogelijkheden doorgenomen ;)

sigar

Toogplakker
25 jan 2018
145
31
Woww, deze dame is wel erg wispelturig. Ik haak af.
Thanks!

Boner16

Snuffelaar
5 sep 2021
22
1
Door haar advertentie waar zowat alles word aangeboden, haar al een tijdje in het verzier gehad. leuke text. Iemand die zn werk met plezier doet, denk ik dan.. Leek me een ervaren dame die voor een vehoogd tarief ervaringen aanbied. Zoek ik, betaal ik graag voor. Prijs is wel het laatste waar ik het over heb. DT hoe zij het adverteerd is hoe ik het al een tijd tevergeefs zoek. Tot in de keel. Van de week knoop doorgehakt en contact gezocht. Kort en te bondig antwoord. Alleen via de mail. Antwoord alleen op de vragen die ik stel. Geen letter extra. Maar goed, ze zal wel een reden daar voor hebben. Wie ben ik? Kortom na flink wat mails eindelijk een datum en tijd. Goed, mag ik dan even het adres Lizzy? Lizzy? Hallo? Je raad het al..
Beetje lang verhaal om eigenlijk gewoon te zeggen dat het na tig mails zij me uiteindelijk op de avond zelf lekker in de waan liet. Bedankt Lizzy!
Een simpel Nee was ook een antwoord geweest. Had ik me alle teleurstellingen kunnen besparen.

https://www.sexjobs.nl/sm/date-op-maat-met-100-nl-blonde-milf-met-cup-75g_7437900

Bijlagen

• scrsht1.jpg
    scrsht1.jpg
    787,4 KB · Weergaven: 724
  • scrsht2.jpg
    scrsht2.jpg
    595,7 KB · Weergaven: 712
  • scrsht3.jpg
    scrsht3.jpg
    257,5 KB · Weergaven: 709
  • sexjobs-date-op-maat-met-100-nl-blonde-milf-met-cup-75g-60f1ce7e4ad1e.jpg
    sexjobs-date-op-maat-met-100-nl-blonde-milf-met-cup-75g-60f1ce7e4ad1e.jpg
    69,6 KB · Weergaven: 723

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik heb haar telefoonnummer, en ook via de telefoon is er niet normaal mee te communiceren.
Wel jammer, want ze is voor de juiste (flinke) prijs heerlijk bare te neuken maar de moeilijke communicatie weerhoudt me om een nieuwe date met haar te maken

Greetz, Handy

Terug
Naar boven