Lizzy Haarlem

gecoje

Snuffelaar
11 sep 2025
22
26
Hoi,

Ik ben bij Lizzy geweest toen ze alleen Mc deed. Kon haar ook niet overhalen.

Ze ontvangt in een dorp buiten Haarlem, ze rookt en heeft katten en een hond.
Je kan haar gezicht op WhatsApp zien.

Lichaam perfect, gezicht wat minder.
Wat ik mij herinner is dat ze heel ruim van binnen was en dat daardoor het neuken vrijwel gevoelloos was.

Verbaasd mij niet dat nzc voor extra nu wel mogelijk is. Het geld kan ze goed gebruiken.

vanstoffelen

Toogplakker
14 apr 2015
120
38
Ik had vorig jaar met haar afgesproken. Voor mij was het te vaag, ze kon alleen s avonds en ik moest dan parkeren op een verlaten parkeerplaats van een sportclub. Daar zou ik dan opgehaald worden. Risico vond ik te groot. Ze had overigens al 3 x op laatste moment afgezegd

bakstenen

Toogplakker
4 okt 2022
45
45
Ben er inmiddels geweest, eigenlijk best wel een leuke date gehad, 225 voor ruim meer dan een uur. Ben zeker 2 uur binnen geweest waarvan 1,5 uur zonder kleding aan, Intern doneren geen probleem. Dame was super schoon alleen het huis was minder schoon.

@ vanstoffelen, het parkeren viel wel mee, maar als je voor haar deur parkeert zien alle buren dat en dat heeft ze liever niet. Het was veel minder spannend dan dat het klinkt:)

bakstenen

Toogplakker
4 okt 2022
45
45
Nou nee dat niet eens, zou eerder zeggen Lichaam een 8,5 of 9-, gezicht een 6,5 of 7-

Gelukkig

Toogplakker
11 dec 2025
25
12
Ik ben er ook geweest
Een jaar terug ze is oke.
Maar ze wil nu geen nzc meer denk dat ze ergens van geschrokken is.
Wat toen geen probleem ze vond het wel geil als het weer uit haar kutje druipte.ik heb voor haar nog een filmpje gemaakt.
Ze is een lieve dame niet echt een huishoudelijke wonder.
Maar daar. Kwam ik ook niet voor

Terug
Naar boven