Livvv - Aangenaam!

A

Anonymous

Guest
Hoi hoi,

Mijn naam is Liv, een Nederlandse dame van eind 20.
Ik ben nooit zo actief op fora, maar aangezien ik wel meelees leek het mij wel zo gepast mij eventjes voor te stellen.

Liefs,
Liv

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
hoi Liv,

Welkom op het forum hier.
Hopelijk heb je hier een leuke tijd.

Ps word je hier al ergens besproken?

Grzz
Barefan

A

Anonymous

Guest
Dankjewel, Barefan!

Ja, maar niet onder dezelfde naam (Kim, van Bart en Kim).

A

Anonymous

Guest
Barefan, ik heb je even een mailtje gestuurd met wat info :)

(Wat mij betreft mag dit forumberichtje best rechtstreeks de prullenbak in haha)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Livvv zei:
Dankjewel, Barefan!

Linkje naar topic ? Ik kom wel erg veel kim's tegen op het forum ;)

A

Anonymous

Guest
lekker ding zei:
de profielfoto os al veel belovend.
Nou meid jij gaat een hoop pb'tjes krijgen :lol:
Hahahaha dan haal ik die toch weer weg :p
Daten is niet mijn intentie. Ik vind het gewoon wel zo netjes als ik toch meelees ;)

CWP zei:
Livvv zei:
Dankjewel, Barefan!

https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=111&t=2173&p=19659&hilit=kelly+bart#p19659
Zucht... ik zie dat het onder de (schuil)naam Kelly is... Je (ik dus!) bent blond of je bent het niet he :lol:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Livvv zei:
lekker ding zei:
de profielfoto os al veel belovend.
Nou meid jij gaat een hoop pb'tjes krijgen :lol:
Hahahaha dan haal ik die toch weer weg :p
Daten is niet mijn intentie. Ik vind het gewoon wel zo netjes als ik toch meelees ;)

CWP zei:
Livvv zei:
Dankjewel, Barefan!

https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=111&t=2173&p=19659&hilit=kelly+bart#p19659
Zucht... ik zie dat het onder de (schuil)naam Kelly is... Je (ik dus!) bent blond of je bent het niet he :lol:

Zo te zien op die foto's een lekkere slanke meid maar blijkbaar was di gb vorig jaar eenmalig. :roll:

A

Anonymous

Guest
lekker ding zei:
Zo te zien op die foto's een lekkere slanke meid maar blijkbaar was di gb vorig jaar eenmalig. :roll:
Hahahaha ik was er al bang voor dat ik die vraag kreeg ;)

Ik sluit het niet uit, ik vond het onwijs geil. Maar voorlopig staat dat nog niet op de planning

(even wat quotes weggehaald, hoop dat dit zo goed ging).

CWP zei:
Die hield Bart voor mij bij, daar heb ik geen wachtwoord van

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Livvv zei:
lekker ding zei:
Hahahaha ik was er al bang voor dat ik die vraag kreeg ;)

Ik sluit het niet uit, ik vond het onwijs geil. Maar voorlopig staat dat nog niet op de planning

(even wat quotes weggehaald, hoop dat dit zo goed ging).

CWP zei:
Die hield Bart voor mij bij, daar heb ik geen wachtwoord van

misschien kan het geld je overhalen, destijds 15 x 130 euro = 1.950 euro toch weer een vakantie bij elkaar geneukt. ;)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Livvv zei:
Hoi hoi,

Ik ben nooit zo actief op fora, maar aangezien ik wel meelees leek het mij wel zo gepast mij eventjes voor te stellen.

Liefs,
Liv

In het Kelly topic was sprake van een mafkees die het Kelly moeilijk maakte, houd in dat ik het IP van "Liv" maar is ga bijhouden, verbaast mij nogal dat een dame die nooit actief is op fora zo snel weet hoe ze "haar" email adres wegpoetst, een profiel foto kan toevoegen, en de mooiste quote's kan maken.....

IMG_3279.PNG

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
lekker ding zei:
o we hebben met een faker van doen..... zielig :twisted:

Dat weet ik nog niet LD, ik zag dat "Livvv" een reactie aan het typen was, maar de enter knop is nu kapot denk ik... we gaan het zien.

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
Livvv zei:
Hoi hoi,

Liefs,
Liv

In het Kelly topic was sprake van een mafkees die het Kelly moeilijk maakte, houd in dat ik het IP van "Liv" maar is ga bijhouden, verbaast mij nogal dat een dame die nooit actief is op fora zo snel weet hoe ze "haar" email adres wegpoetst, een profiel foto kan toevoegen, en de mooiste quote's kan maken.....

IMG_3279.PNG
Met alle respect, ik denk dat je een paar dingen net eventjes anders belicht nu.

Ik ben niet actief op fora nee, wel geweest (die overigens niets met sex temaken hadden). Dus de basis dingetjes ken ik wel. Zo moeilijk zijn die toch niet?
Mijn email heb ik weggepoets omdat ik (voordat ik een voorsteltopic had aangemaakt) al een mailtje kreeg in de trant van: wij delen een interesse dus wij moeten afspreken. Tjah daar hou ik niet van nee.

Ik heb de moderator Bare(nogwat) een mailtje gestuurd met vooraf wat uitleg waarvan ik het niet nodig vond om dat in dit topic te posten. Hierin heb ik hem ook aangegeven dat mijn telefoonnummer vindbaar is, en dat hij mij mag Whatsappen of bellen. Geen probleem. Dat ik dat niet in een redelijk openbaar topic post lijkt mij niet meer dan logisch, maar ik vind het geen probleem als hij dat mailtje doorstuurt naar jou.

Ik heb nog een Liv account (1 vtje minder dacht ik. In ieder geval iets met Liv want die naam gebruik ik al heel lang), waarvan ik het wachtwoord kwijt ben. Wellicht goed om te kijken naar hoelang dat account bestaat, het IP en waar dat account actief was (als je dat kan zien met meelezen).

Betreft de mafkees die het moeilijk maakte: ik heb inderdaad 1x via Kinky een privebericht gekregen van Direktie (ja, op die manier geschreven) die mij liet schrikken en mij voorzichtig maakte. That's it. Volgens mij is er ook nooit gezegd dat het meer dan dat was. Ik begrijp niet goed wat dat er toe doet?

CWP zei:
lekker ding zei:
o we hebben met een faker van doen..... zielig :twisted:

Dat weet ik nog niet LD, ik zag dat "Livvv" een reactie aan het typen was, maar de enter knop is nu kapot denk ik... we gaan het zien.
Ik was even aan het checken of er meer reacties waren bijgekomen ;)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Duidelijk verhaal, maar misschien begrijp je dat hier heel vaak iets is, wat opeens iets anders is. Zoals gezegd, ik houd de IP's bij, geen zin in gedoe, zoals wat er voorviel in het Kelly topic.
Iedereen is hier welkom, mits het allemaal klopt, en doordat ik zo "af en toe " hier aanwezig ben heb ik het nodige voorbij zien komen, en is het, het laatste jaar lekker rustig en dat willen we graag zo houden

Gr CWP

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
Duidelijk verhaal, maar misschien begrijp je dat hier heel vaak iets is, wat opeens iets anders is. Zoals gezegd, ik houd de IP's bij, geen zin in gedoe, zoals wat er voorviel in het Kelly topic.
Iedereen is hier welkom, mits het allemaal klopt, en doordat ik zo "af en toe " hier aanwezig ben heb ik het nodige voorbij zien komen, en is het, het laatste jaar lekker rustig en dat willen we graag zo houden

Gr CWP
Natuurlijk begrijp ik dat wel, daarom leg ik het ook graag uit :)

Nog eventjes als extra 'bewijs' dit: http://i66.tinypic.com/f0vwib.jpg
Ik was er al mee bezig, dus dan zal ik het ook posten ook :lol: Een printscreen van dat bericht uit mijn Kinky inbox + dit forum erbij. Ik vind het zonde om de opmaak van dit topic te verpesten, dus daarom alleen een link

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Livvv zei:
CWP zei:

Gr CWP
Natuurlijk begrijp ik dat wel, daarom leg ik het ook graag uit :)

Nog eventjes als extra 'bewijs' dit: http://i66.tinypic.com/f0vwib.jpg
Ik was er al mee bezig, dus dan zal ik het ook posten ook :lol: Een printscreen van dat bericht uit mijn Kinky inbox + dit forum erbij. Ik vind het zonde om de opmaak van dit topic te verpesten, dus daarom alleen een link

waarvan akte :)

sexbeertje

Toogplakker
12 jul 2015
44
14
Hoi Livvv,

Ben je nog steeds actief als het gaat om zonder condoom neuken. Sporadisch zie ik je advertentie op sexjobs voorbij komen en bied je dat expliciet niet meer aan. Is dat alleen voor de bühne of ben je daarmee gestopt. Indien dit laatste zo is, wat heeft je hiertoe doen besluiten.

Groetjes,

Sexbeertje

Terug
Naar boven