Livenza - Oss

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
169
Hoi, kun je iets meer vertellen over je bezoek? Was het goed, wat heb je betaald etc.

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
Was een prima date. Alle tijd nam ze
. Heb 100e betaald voor half uur maar ze is geen klokkijkster

k_kroket

Toogplakker
4 mei 2015
119
16
klopt heeft een mooi koppie... maar is echt wat aan de dikke kant (echt mollig!!) Maar goed ze adverteert tegenwoordig ook in BBW.
Jammer is dat anders is het een blijvertje, ze is niet moeilijk en luistert goed naar wat je wil.
Ze is niet proactief.. maar ze volgt goed. interne donatie geen probleem, en pijpt vol overgave.

Jammer dat het huis een zootje is, alsmede de slaapkamer waar t gebeurd...

k_kroket

Toogplakker
4 mei 2015
119
16
Laatst bij hoge nood nog een keer bij haar geweest.. ze ontvangt nog steeds.. lichaam is echt BBW, koppie is nog steeds sweet als je t mij vraagt..
Maar echt een zootje.. voordeel is dat ze wel een airco op haar kamer heeft.
Gelukkig herkende ze me, en kon ik voor een mooi bedragje mijn ding doen.. Want helaas is het wel dat je moet haar echt aansporen om dingen te doen.. (zou haar partner ook moeten doen qua schoonmaken :lol: )

Joost

Toogplakker
25 jun 2015
52
9
Ben hier tijden terug ook geweest. Dame valt onder de BBW, maar is daar ook open over. Moet je van houden en anders niet gaan.
Lieve dame, die je lekker je gang laat gaan, maar ook meedoet. Vind dat passieve wel meevallen. Lekker wat standjes afgewerkt met haar en ze is van het katholieke geloof. Precies wat ik zocht.
Duidelijk in afspraak en komt deze na. Wat wil je nog meer?

josvg

Toogplakker
17 jan 2017
153
151
Iemand nog contact gegevens van haar? Zou haar graag ook eens uit willen proberen.
Bij voorbaat dank.

omnia (m)

Snuffelaar
7 apr 2023
19
3
Is lang geleden, maar als ik het juist heb woonde ze in een dorp aan de rivier. Halflang donker krullend haar, moeder met jonge kinderen, sympathiek en plezier in het spel. Zie haar nooit meer onder deze naam op advertentiesites staan, dus als iemand weet of ze nog actief is en hoe je met haar in contact kan komen, dan lees ik dat graag...

Bertjef

Toogplakker
16 feb 2020
215
109
Ze doet dit niet meer. Toen ik daar de eerste keer kwam bleek het de vriendin van een collega van mij te zijn.
Leuke meid. Heb haar vorig jaar nog gesproken en toen gaf ze aan dit niet meer te doen.
Jammer, want was leuk adresje

Terug
Naar boven