Lisanne - Den Haag OPLICHTING

dbpaal

Toogplakker
20 dec 2018
27
10
Beste Wandelaars,

Het begon met een helpende hand, wat ik wilde aanbieden.
Een dame in nood, schreeuwend om een hoogtepunt. Wie zou haar niet willen helpen:
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/kan-je-me-laten-genieten_7727762
Ze was misschien niet commercieel goed aangelegd:
EUR 130,- uurtje allin of EUR 120,- half uur allin (of toch wel :eek: )

Na bevestiging om af te spreken, kreeg ik niet het verzoek, maar opdracht om alvast EUR 45,- aan te betalen, gevolgd door een tikkie.
3 uur later werd er oprecht interesse in mij getoond met de vraag: "Ben je er nog"

Zijn er toch mannen die hier in trappen (vast wel)?
Nog interessanter, zijn er dames die aanbetaling vragen en daadwerkelijk een dienst leveren...
Maar dat is een topic niet voor hier :mrgreen:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Duidelijk dus een TMM
En leuk idee voor dat topic: levert een dame wel een dienst na aanbetaling.
Ik schat: van de 100 wellicht 1 wel.
Ik zou het er nooit op gokken, niet doen zou ik zeggen.

Tiggell

Toogplakker
15 apr 2020
49
4
Dan ben je toch dol bezig om vooraf te betalen. Als ik zo iets heb blok ik die persoon gelijk

manoss

Toogplakker
2 apr 2016
126
56
Ik heb nooit vooraf geld betaald rechtstreeks aan een dame.
Ik heb wel een keer een digitaal treinkaartje gekocht voor een dame.
Deze is toen ook netjes gekomen. Ook al zou ze niet gekomen zijn dan was de schade toch beperkt geweest. Het was toen iets van 9 euro dacht ik

A

Anonymous

Guest
Ik heb ooit een dame bezocht in Rotterdam die heel oprecht en betrouwbaar was, maar die doodleuk vertelde dat een gozer ergens in Zeeland graag wilde dat ze naar hem toe kwam en toen heeft hij een voorschot naar haar overgemaakt en vervolgens heeft ze niks meer laten horen omdat ze het toch te ver rijden vond :(

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Dat is inderdaad een bewijs dat die dame heel oprecht en betrouwbaar was.... :mrgreen:

Terug
Naar boven