Lisanne, Amersfoort [SCAM]

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Natuurlijk voor beerput, maar waarschijnlijk kijken geïnteresseerden hier naar referenties nu de ad online staat:

Laatste update: gisteren
339 keer bekeken
Actief sinds: 10 dec 15
Plaats deze advertentie bovenaan
Lisanne voor nu
Naam: Lisann
Plaats: Amersfoort
Provincie: Utrecht (NL)
Hay mannen

Ik moet wat rekeningen betalen..
Daarom zoek ik voor vandaag een leuke date het is in principe wat eenmaligs maar mocht het allemaal leuk en gezellig zijn wie weet wel voor vaker..
Ik ontvang ook bij mij thuis dus geen privehuis of wat dan ook gewoon in een relaxte sfeer ik hou ook niet van overhaasten dus neem graag de tijd voor jou zodat het voor ons beide een leuke beleving is.

Nou ik ben dus Lisan 20 jaar en ben een leuke spontane gezellige slanke blonde meid
Ik ben 1.69 weeg 55 kg en voor de liefhebbers ik heb een c cup.
Ik plaats express geen foto omdat ik dit graag een beetje stiekem doe dus wie weet bij goed contact stuur ik je wel een leuke foto van mijzelf.
met mensen die alleen maar praten of sexgesprekjes met mij willen hebben negeer ik gauw en ook op mensen die faken ben ik zo klaar mee ;)

Voor een leuke date vraag ik 150 euro voor een uurtje
200 voor 2 uur
En 350 voor een paar uurtjes

Ik kijk niet echt naar de tijd en er is veel mogelijk maar geen vreemde verzoeken ook keiharde sm poep plas of dat soort dingen vind ik maar niks anaal mag mits niet te groot geschapen en ook zonder condoom kan met goed overleg het liefst geen buitenlandse mannen en ook hygiene en discretie staan bij mij hoog op de verlanglijst

Mail mij als je vandaag kunt

nou moppies mailen jullie mij?

Likjes
lisan

Na eerste emailcontacten volgt de afspraak:

He schatje

Lief dat je wilt komen
Ik ontvang op de piet heinlaan in baarn
De rede dat ik mijn huisnummer niet geef is omdat er laatst het een en ander is voorgevallen stalkers aan mijn deur en ik ben een paar dagen terug verkracht de man kwam binnen en ja.. Zonder te betalen deed die zn ding ik ben hier erg van geschrokken maar ik laat me er niet door gek maken en wil dit blijven doen omdat ik het toch wel leuk vind en omdat dat zonde is van al die andere leuke dates die ik wel kan hebben..
Daarom is mijn huisgenootje er om mij te helpen hij zal jou ontvangen voor het appartement en na betaling het goede nummer geven zo weet ik zeker dat ik veilig ben en hebben we bij binnenkomst ook geen miscomunicatie over geld zodat we gewoon een leuke rustige date kunnen hebben.
Wil wel van je weten of je van een sexy lingerie setje houd?
Wat je wilt drinken en of je rookt want dan weet ik wat ik in huis moet halen
Geef wel even je auto door dan weet mijn huisgenoot waar die moet zijn :)

Ik hoop je snel te zien schat
Xx

De Delftse bende is misschien verhuisd ?

Terug
Naar boven