Lisa - Utrecht

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Nee en dat hou ik maar zo ook.
Advertentie toont duidelijke foto`s en ik hou niet van volslank of hoe je het
dan ook mag noemen.
Niettemin noemt dame zich in advertentie gewoon slank!
Als ze daarover al niet eerlijk is dan weet ik al genoeg.

Zoetermeer079

Toogplakker
27 jun 2021
59
20
Uhhhhh, sorry Cerato maar dit valt echt niet onder de categorie volslank. Jouw definitie van slank lijkt me dan meer atletisch/mager🤷🏼‍♂️

MartijnG88

Toogplakker
13 jul 2019
191
74
Ja ik heb haar bij me thuis laten komen. Ze geeft aan highclass, en haar foto's spraken mij wel aan. Maar echt, ze kan er helemaal niks van en na 20min en één keer klaarkomen zegt ze al, "hoelaat is het, wel goed in de gaten houden he" op jou antwoord dat we maar 20min bezig zijn antwoordt ze heel verbaasd dat dat niet kan...

Mij ziet ze niet meer! Ik heb overigens niet die 400 betaald. Het is wel de dame van de foto en op zich een lekker figuur, niet super slank, maar gewoon goed. En geloof mij, een grammetje vet is al snel te veel voor mij🤣

Maar ze is gruwelijk dom en er valt geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren.
De seks is ook niet goed en je mag niet in haar klaarkomen.

Trekken jullie je eigen conclusie maar

Shfunk3

Toogplakker
23 jun 2022
25
21
Hoeveel heb je dan wel betaald? Ik vind 300 voor een uurtje namelijk nog steeds veel geld voor zo'n klok kijk ster.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Ad: "Sex zonder condoom is vanaf €400,- 1,5 uur niet minder daarvoor neem ik het risico niet voor. "

Voor dergelijke bedragen ga je bijna weer overwegen om je vrouw thuis gewoon maar lastig te vallen :unsure:

Wat een geld voor een dergelijke dame met deze kwaliteiten zeg!

Terug
Naar boven