Lisa - Uden

Big Spender

Toogplakker
25 sep 2017
48
18
Edit moderatorteam: titel aangepast én topic verplaatst naar correcte rubriek.

Ik weet niet goed of dit nu onder prive ontvangst thuis hoort, of Clubs, maar in de Vorst te Uden was vroeger ook altijd iedere dinsdagmiddag een drukbezochte gangbang, waarbij diverse dames af en aantreden. Echter dame Lisa is er van begin tot eind altijd wel bijgeweest. Ik kan ook niets vinden op internet of deze gangbang nog bestaat. Ik denk het niet. Ik weet wel dat er daar ook van alles mogelijk was, terwijl het eigenlijk niet de bedoeling was. Ook de Belgische dame Wiske die nu nog op dit forum te vinden is, zag het niet zo nauw. Er was ook een jonger stevig meisje met de naam Danique, welke ik daar ook bare genomen heb. Ook een oudere stevige dame, waarvan ik de naam niet meer weet. Op het laatst ook veel bi-mannen en werd er ook door de heren onderling veel gepijpt, enz, en samen met de dames, enz. Nu anno 2023 adverteert Lisa nog wel met prive-ontvangst in Uden. De ontvangst is dan niet helemaal prive, maar in deze sexbios, waar ze boven kamers hebben. Iemand nog ervaringen met Lisa? Was vroeger bij de gangbang een toppertje. Ik voelde mij altijd erg op mijn gemak bij haar, en ze kon heerlijk lang tongzoenen, en pzc.

Laatst bewerkt door een moderator:

Bas_1234

Toogplakker
20 jun 2022
33
21
Ben daar ook eens geweest. Was goed en inderdaad die Lisa kon er wat van. Ben benieuwd of er van die andere dames er nog wat actief zijn?

Bas_1234

Toogplakker
20 jun 2022
33
21
Is al een tijdje geen activiteit op dit account. Iemand bekend of ze nog ontvangt of 1 van de andere voormalige gangbang dames?

MarcB20

Toogplakker
1 okt 2015
109
36
Ze ontvangt daar meestal op maandag of woensdag avond maar doet zeker geen Bare. Gewoon even appen.

manoss

Toogplakker
2 apr 2016
126
56
De gangbangs zijn verleden tijd bij de vorst sinds de corona. Ik was daar maand of 2 geleden om even een snel wippie te maken maar er waren helemaal geen dames aanwezig.

Big Spender

Toogplakker
25 sep 2017
48
18
haar advertentie staat er ook niet meer op. Ik weet niet of ze nog in Uden ontvangt? Of wellicht verhuisd?

flapdrol

Toogplakker
13 feb 2023
154
180
Ik heb haar een paar weken geleden geappt en kreeg ook gewoon een paar uur later antwoord. Ze vertelde dat ze één of twee avonden per week in club de Vorst in Uden ontvangt. Van een date is het nog niet gekomen maar ze is dus nog wel actief.

Terug
Naar boven