Lisa - Gelsenkirchen

PetertjeVan Bil

Toogplakker
16 mrt 2026
31
49
Vorige week deze Chinese Lisa weer eens bezocht.

Voorlaatste keer was in 2023 in Herne aan de Bahnhofstrasse, waar ze samen met Muzi haar diensten aanbood.

Lisa ontving me aan de Augustastrasse, parkeren in de buurt is goed te doen.
In Whatsapp gaf ze aan 80€ voor 30 minuten en 30€ voor volle service inclusief volspuiten.

Haar 80€ overhandigd en na het ontkleden heerlijke DT, daarna op bed gaan liggen en volop tongzoenen, waarbij ze mijn ballen aan het masseren was.
Lisa pakte een condoom, maar ik zei 'nein ohne', wat geen probleem was, Lisa kwam lekker cowgirl op me zitten en mijn pik verdween in haar harige poes.
Langzaam begon ze het tempo op te voeren, afwisselend tongen en het likken van haar geile tepels.
Het duurde niet lang of ik schoot een flinke lading in haar toch wel strakke kutje.

Lisa hielp me nog even met het aankleden en een vette afscheidszoen.
Zeker weer een op HH bij deze, schat zo'n 40 jaar, MILF.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
En deze lisa ziet er echt zo uit of is deze foto van 20 jaar geleden😉

Bijlagen

• IMG_5970.jpeg
    IMG_5970.jpeg
    249,3 KB · Weergaven: 617
  • IMG_5969.jpeg
    IMG_5969.jpeg
    132,6 KB · Weergaven: 613

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Als deze beauties hebben foto's van heel lang geleden. Ik heb mijn neus vaak gestoten. Veelal loop ik meteen weg. Maar soms ben ik te geil dat ik toch maar blijf wat meestel op een teleurstelling uitdraaid.
Wie o wie heeft deze schoonheid in echt mogen begroeten laat staan neuken☺️

PetertjeVan Bil

Toogplakker
16 mrt 2026
31
49
Hi, ja de foto is wel wat bewerkt en gedateerd, maar Lisa is zeker te herkennen aan de hand van deze foto's.
Een aantrekkelijke dame, zeker geen dertiger meer, maar de veertig al gepasseerd is mijn inschatting, voor mij in ieder geval een aantrekkelijke MILF en een prima service.

joopwest

Toogplakker
11 nov 2018
52
18
Ik bezoek de Chinese dames omdat ze vaak qua diensten niet verkeerd zijn, niet qua hun schoonheid. 90% van de dames die hun diensten faciliteren in het westen zijn geen schoonheden.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Heeft Liza net als de foto's heerlijke grote borsten?

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Oke, maar yoyo haar borsten zijn niet zo groot. Natuurlijk wel haar spenen.

Zijn Liza haar borsten als de foto's vermoeden wel lekker groot en rond?

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Gisteren namiddag eindelijk bij haar kunnen komen. Wilde al in de ochtend maar een zakelijke date liep uit!
Van te voren afgesproken dat ze het witte setje zou dragen van de rechter foto #2.
Helaas was dat niet het geval.
Bij binnenkomst meteen heerlijk zoenen.
We hadden afgesproken 30 min ohne for 100. Ze vroeg me hoe lang blijven, 30 min zei ik weer, oké dat is 80, ik weer ohne gummi, zie zei 110. Ik haar even onze app wisseling laten zien, oja zei ze oké 100. Hehe die Chineesje zijn bijna allemaal kort van memorie 😂
Na geld gegeven te hebben weer heerlijk tongzoenen, dat dat ze echt met gevoel en passie.
Ik me uitkleden en zij helpen. Toen ik naakt was keek ze naar junior wel al vol stond kloppend van verlangen, zei glimlachte en pakte mij pik en trok mee mee nr de badkamer, ze wilde junior wassen aan de wastafel maar ik wilde douchen, dat kon en kreeg handdoek.
Heb me uitgebreid gedoucht en toen ik douchegordijn open deed stond ze te wachten met handdoek om me droog te maken van top tot teen, zo lief was dat.
Terug in de kamer zij op bed haar kleedje uit trekken en op haar knieën op bed, ik staand voor haar zijn we heerlijk gaan zoenen terwijl we elkaars lichaam verkende..
Ze heeft niet meer van die mooie volle borsten als de foto's doen vermoeden, zijn wat slap geworden maar wel lekker en ze kan heel wat hebben aan de borsten, heerlijk kneden en haar borsten kan je optillen aan haar spenen waarvan ze kan genieten aan haar kreunen te horen.
Ik werd steeds geiler van haar en zei toen….. 1 uur graag, zei lachen en zie geld. Haar de extra 50 gegeven waar ze heel blij van wordt 😀
Hierna beide op bed liggen rollebollen en veel tongzoenen, ik wilde niet gehaast meteen gaan neuken of gepijpt worden, nee deze keer lekker vrijen als met de (vriendin, vrouw, minnaars!). Dus uitgebreid tongzoenen en overal voelen, haar poes werd steeds natter en haar spenen dikker en langer. Oooo zo heerlijk om lang en hard te zuigen aan die spenen maar op een gegeven moment zei ze wel iets van zachtjes toen ik op haar spenen aan het knabbelen was. Ze kan heel veel hebben en geniet er enorm van.
Ik hierna op de rug en zei al zoenen de en mijn lichaam aflikkende heel langzaam naar beneden waar ik nu naar uitkeek om heerlijk gepikt te gaan worden. Daar moest ik dan nog wel zeker 10 minuten op wachten haha….
Ze likte heerlijk mijn ballen en ging steeds verder om mij aars te gaan verwennen. Ik trok mijn benen op en opende mijn billen zodat ze er beter bij kon wat ze fijn vond dat ik deed. Wat volgde was een van de beste met veel gevoel en liefde uitgevoerd rim beurt ever!!! Ze ging ook steeds dieper in mijn aars waar ze dan ook steeds heter van werd om te doen.
Na een heerlijk lange tijd zo mij verwend te hebben ging ze langzaam omhoog likken totdat ze mij eikel in haar mond nam en me zaling nat slurpend begon te zuigen. Dat deed ze zo weer enkele minuten, totaal geen haast om mij diep te gaan pijpen.
Mijn benen weer laten zakken zodat zij mooi zicht had op mijn knetter harde paal, toen kwam ze op haar knieën naast me, boog over me heen en nam junior toen heerlijk diep in haar mond en keel en begon me terwijl ze zachtjes trok te zuigen als een prof.
Wat een pijpbeurt zeg, ik kon nu heerlijk bij haar bungelen borsten en spenen waar ik steeds harder aan trok zo geil ik was. Andere hand haar klets natte kutje gevonden waar het geil uit droop en begon haar te vingeren, eerst 1 en later 2 vingers diep in haar kut. Zij werd ook steeds geiler wand probeerde me helemaal te nemen wat niet lukte daar junior voor haar te lang is 😉.
Op een gegeven moment kwam ze omhoog en zei…. Ficken ich bien so geil….
Ze kroop op me, nam junior vast, zette hem tussen haar zeik natte kutlippen welke mooi open stonden en zakt over me heen totdat ik tot aan de ballen in haar zat waarvan ze wel met grote ogen me aankeek van oef die zit diep.
Hierna heerlijk zoenen en zachtjes op me wippen, ze kreunde heerlijk en zei steeds… zo herlich zo herlich…. Ich komme ich komme!!!!
Ze bleef klaar komen zo geil. Toen kwam ze omhoog, zei op haar hurken en begon toen heerlijk te wippen. Haar borsten gingen open en neer zo geil. Ik pakte haar spenen vast en trok haar borsten omhoog aan deze wat zo geil is om te zien als een vrouw dit kan hebben aan haar tepels en hier dan ook zo van geniet het gevoel tussen genot en pijn, haar ogen draaide weg en ze kwam weer klaar en toen ontplofte ik ook en spoot spoot spoot en bleef spuiten in haar kut. Wat een orgasme zeg pffffffff.
Hierna begon ze weer hartstochtelijk te zoenen en onze tongen raakte weer in gevecht. Zo geil is dat om zo langzaam tot rust te komen in haar kut.
Alleen mijn pik bleef hard, wilde niet krimpen en vond haar grotje te lekker om te moeten verlaten. Ze keek me op een gegeven moment geil en lief aan en trok zich langzaam terug van junior welke met een plop haar kut verliet waarna er een enorme golf zaad uit haar droop op mijn pik en ballen. Ze lachte en zei whoooooo so viel!!
Ze maakt zich zelf even droog met papier en zo ook mijn pik en ballen. Ze zei du slapen ich douche… en liep met papier tussen haar benen op haar kut weg.
Ik wilde helemaal niet slapen en junior zeker niet…..
Toen ze terug kwam was ik nog hard en stond junior nog recht omhoog. Ze lachte en kwam op bed om te zoenen en me weer te strelen.
Ik hierna haar borsten vast gepakt om te kneden en haar spenen om beurten hard te zuigen terwijl ik de nadere dan hard trok. Ze geniet daar vol van en zei alleen maar ooooo zo herlich !!!!
Opeens zie ze weer…. Bitte fick mich bitte.
En ja wie ben ik om daar geen gehoor aan te geven, zij op haar rug in de kussens , benen open, haar kut stond weer nat van haar geil en wachten op junior. Ik tussen haar benen, zette pielemmans tussen haar kutlippen en drong in haar. Wederom keek ze geil en met grote ogen toen ik tot mijn ballen in haar zat waarna ik haar neukte met lange diepe halen en mijn ballen tegen haar kontje kletste.
Ze keek me geil aan en moedigde me aan haar goed neuken, ook zei wilde denk ik zo weer klaar komen.
Klaar is gekomen waarna ik haar wederom vol spoot met veel zaad.
Hierna uitpuffen terwijl ze me zachtjes kusjes gaf en zei dat ik zeer goed was en ze zo geil was op mij. Du bist gutte man gutte man 😃 dus beste machine ☺️ haha.
Hierna zij douchen en ik na liggen genieten.
Ze kwam terug en zei du ach duchen, ja natuurlijk schat. Zij mij weer naar badkamer begeleiden. Ik douchen zij wachten. Zij mij weer helemaal afdrogen en kreeg nog kusjes op junior en likjes onder de ballen. Ze zei du swans wieder komme Lisa ficken😜
Ze hielp me met aankleden. Voor haar deur nog even tongzoenen en ik haar borsten lekker nog even gekneed in haar kleedje waarbij ze weer begon te kreunen.
Ze zei weer du bittte snel wieder kommen Lisa geil auf dich🤗
Toen ik naar auto liep zag ik op mijn watch dat mijn verblijf bij haar bijna 1,5 uur is geweest 🤩
herhaling gevaar 1000%

PetertjeVan Bil

Toogplakker
16 mrt 2026
31
49
Mooi om te lezen dat je genoten hebt, Lisa stelt nooit teleur, top GFE ervaring met haar, krijg ook weer zin in haar.

PetertjeVan Bil

Toogplakker
16 mrt 2026
31
49
Vandaag een afspraak gepland met Lisa om 11:00

Draaide om 10:30 mijn auto op de grote PP aan de Weberstrasse, betalen alleen mogelijk met pas/mobiel.

Voordeur van het appartementencomplex, staat altijd open, dus naar binnengelopen en zachtjes aangeklopt bij Lisa's voordeur.
Lisa was gekleed in joggingbroek en daarboven droeg ze een topje.
Ze gaf aan, dat ik om 11:00 met haar afgesproken had, maar ze vond het ook prima een halfuurtje eerder.

Door de keuken naar de slaapkamer, daar van mijn kleding ontdaan, kort daarna kwam Lisa binnen en ontdeed zich ook van haar kleding.
Heerlijk staat bekken met mekaar, aftasten en heerlijk staand door haar gepijpt.
Daarna op mijn rug gaan liggen en Lisa daalde, na het nodige tongzoenen, weer af naar mijn genotsstaaf en een flinke DT volgde en gelik aan mijn balletjes.
Vervolgens trok ik mijn benen op en werd heerlijk door haar gerimd (@ggd bedankt voor de tip), uiteindelijk cowgirl en in missio mijn zaad verschoten in haar kletsnatte kut, waarbij ze aangaf 'wir zusammen gekommen', voor wat het waard is.

Door Lisa geholpen met aankleden, haar de 80€ overhandigd en met een vette zoen afscheid genomen.
HH is weer zeer groot

Kosten voor 45 minuten parkeren 1,50€

Laatst bewerkt:

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Gemakkelijk afspraak gemaakt via whatsapp.
Leuk dametje. Zoals hier reeds beschreven klein vrouwtje van zo'n 1m50 met flinke boezem. Mooi gevormde naturel borsten, zeker cup DD..
Zij gaf een perfecte GFE. Zeer sensueel. Fantastische erotische strelingen. Kussen en likken over heel het lichaam. Heerlijke rimjob, ballen likken en blöwjob (goed diep). Zeer opwindende pijptechniek met intensief tongwerk. Missio geneukt met zeer intens tongzoenen.
Na het klaarkomen liet ik mij nog masseren. Dit had ik beter niet gedaan. Het was te intens. Ik dacht dat ze mijn ribben ging breken!
Herhalingsgevaar zeer groot, maar dan wel zonder massage;)

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
381
397
De verhalen hierboven maakte mij wel nieuwsgierig ;), dus voor vandaag om 11:00 een Termin afgesproken.

Was er rond 10:55 en appte dat ik er was en of ik kon komen.
Wel 2 vinkjes maar na minuut of 10 nog geen reactie
Nog even van het zonnetje genoten en rond 11:15 appje dat ik kon komen.

Lisa droeg een mooi zwart kort jurkje, waar haar borsten goed zichtbaar waren.
Geld overhandigd, kleren uit en heerlijk een poosje staand TZ, waarbij Lisa met haar handje naar mijn jongeheer ging om deze wakker te maken.
Op een gegeven moment zakte ze door haar knietjes en kreeg een heerlijke pijpbeurt, waarbij de balletjes ook niet vergeten werd.
Daarna op het bed gaan liggen waarbij ik mijn knietjes omhoog trok en een fenomenale rim sessie volgde, ik was even bevreesd dat mijn anus door Lisa opgeslurpt zou worden, superlatieven schieten tekort.
Vervolgens weer heerlijk pijpwerk en na een tijdje klom Lisa cowgirl op mij, waarbij weer innig TZ plaatsvond.
Ah fijn keek op mijn horloge en zag dat we nog 5 minuten over hadden van het halfuurtje, dus Lisa op haar rug gelegd en al tongzoenend mijn weeklading in missio erin geknald.

Gezamenlijk door het keukentje naar de badkamer, even een sanitaire stop, mijn gereedschap even opgepoetst, aangekleed en met een aantal zoenen afscheid genomen van Lisa.

HH zit er zeker in,

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven