Lisa - Dilsen-Stokkem (Limburg)

Axel009

Snuffelaar
19 apr 2021
7
2
Gisteren ook daar geweest had mij voorgenomen alleen met condoom maar dit is zo een geil ding dus mislukt lul zat in haar kont voor ik het door had filnk door geneukt en na 5 min klaar gekomen in haar ging toen op men rug liggen pik bleef stijf ze kijkt en zegt Ben je nog geil ik zeg ja en toen kwam ze er opzitten nooit mee gemaakt ben nog 3 maar gekomen en daarna heeft ze mij nog gevuld heerlijk was echt top

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
Gisteren ook daar geweest had mij voorgenomen alleen met condoom maar dit is zo een geil ding dus mislukt lul zat in haar kont voor ik het door had filnk door geneukt en na 5 min klaar gekomen in haar ging toen op men rug liggen pik bleef stijf ze kijkt en zegt Ben je nog geil ik zeg ja en toen kwam ze er opzitten nooit mee gemaakt ben nog 3 maar gekomen en daarna heeft ze mij nog gevuld heerlijk was echt top
is het verplicht dat je jezelf ook laat vullen?

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
@Pastore heeft een panische angst om zich te laten vullen. Hier zou hij zich beter letterlijk eens voor openstellen. Spijtig genoeg is de drempel voorlopig nog wat te hoog voor onze vriend.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
@Pastore

Nee joh, ik laat me nooit vullen door shemales als je daarvoor open staat zal iedere shemale je anaal pakken maar als je dat niet wil vinden ze het ook prima

peter69

Toogplakker
22 okt 2020
133
44
Er zijn ook genoeg dames die zich anaal laten nemen, gewoon omdat het een lekker gevoel is

slutmaster

Toogplakker
29 okt 2021
39
51
Eindelijk na lange tijd eens met haar kunnen afspreken, wat een prachtexemplaar, tongzoenen is miniem, maar de rest is top, ben zelf bttm en mocht haar heerlijk pijpen, en heb haar dan ook heerlijk verwend. Voor ik het wist zat haar pik zonder cd in m'n kontje en heeft ze me heerlijk bare afgereden. lekker uurtje, voor herhaling vatbaar. Ik ga zeker terug.

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
110
Weer terug in dilsen, lekker bezig. Haar kontje weer lekker volgespoten 😋

Terug
Naar boven