Lisa - Dilsen-Stokkem (Limburg)

Voormalig lid 5300

Snuffelaar
28 mrt 2017
20
1
Gisteren deze topper gaan bezoeken.
Heerlijke trans.
Superlijf, lekkere latex boots aan, geen condoom gezien.
Heerlijk alles naar binnen gespoten.

Steste

Toogplakker
22 apr 2021
45
15
Weet iemand of zij prep neemt en zich regelmatig laat testen? Het is omdat er de laatste tijd nogal wat soa besmettingen zijn.

Insupro

Snuffelaar
13 jan 2020
19
23
Ze lijkt weer terug te zijn in België. https://www.kinky.nl/shemales/prive...et lukt haar dit weekeinde even te bezoeken..

peter69

Toogplakker
22 okt 2020
133
44
Ik heb vorige week dan ook maar eens met haar afgesproken.
Ze vroeg 200.
Haar gezicht is wel mannelijker dan op de foto's.
De date op zich vond ik dubbel, ze was niet klaar toen ik er stipt op tijd aankwam.
Ze moest zich nog omkleden en de lakens verversen.
Na me uitgekleed te hebben op bed gaan liggen om lekker te tongen en haar lichaam met men handen te verkennen.
Zij begon zich beetje bij beetje uit te kleden.
Dan ben ik haar beginnen pijpen wat ze toch wel lekker vond en na een tijdje over gegaan naar 69.
We hebben beide onze stijve pik goed diep in de keel geduwd.
Daarna vond ze het tijd om mijn holletje onder handen te nemen, beetje speeksel op haar pik en los er in, over condooms werd niet gesproken.
Ze heeft mij in verschillende standjes goed doorgeneukt, moest haar zelfs wat intomen.
Uiteindelijk was t dan mijn beurt om bij haar binnen te komen en op zen hondjes goed genomen. Toen ik bijna ging komen gaf ze aan dat ze graag in haar holletje gespoten werd wat ik dan ook met veel plezier deed.
Maar of ik nog eens terug ga weet ik nog niet...

Geila

Toogplakker
3 aug 2019
31
2
Het was voorheen ook wel prima bij haar. Alleen sinds kort heeft ze de prijzen verhoogd, dus voor mij niet meer waard. :oops:

Terug
Naar boven