Lisa - Breda

trippeltrappel

Ervaringsdeskundige
28 apr 2020
255
195
Onder het menu Algemene info is de subgroep 'vanalles wat' op dit forum te vinden. Onder deze subgroep is het volgende onderwerp aangemaakt: 'hoe fake en niet oprechte advertenties te herkennen'. Dit onderwerp is door ons lid RG52RR op 18-8-2022 aangemaakt.
Ik hoop dus niet dat deze Lisa uiteindelijk onder dit onderwerp gerangschikt gaat worden.
Geen zorgen door mij op voorhand hoor, maar toch schoot het bovenstaande onderwerp door m'n hoofd toen ik haar advertentie las.
Trippeltrappel

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
ik denk dat veel mede wandelaars hier betrekkelijk geselecteerd lezen ? , het eerste wat mij al opvalt ,
is dat " Lisa " hoe zeldzaam het ook maar kan zijn een DVP is met de geaardheid "" Lesbisch "" ????
heeft dit nu echt niemand in de gaten ?
pure Nep dus ! . nog even , en er gaan topics komen over dvp's met het geslacht "X" ??????

peter450

Toogplakker
23 apr 2022
112
46
Hoi RD5
ik wacht jouw reactie wel af want ze ziet er goed uit en als jij een positieve reactie hier achterlaat ga ik ook dus wacht nog ff 1 weekje

Voormalig lid 14769

Toogplakker
25 nov 2019
156
56
@peter450 Laat je door mij niet tegenhouden, je kan haar gewoon contacteren. 😉 Geen garantie dat ik bij haar langs ga, of kan gaan, misschien fake, misschien ook niet.

peter450

Toogplakker
23 apr 2022
112
46
Ja RD5
Ik val niet zo op die buitenlandse meisjes dus aan jou de eer om als eerste te gaan
wij lezen je reactie dan wel weer , en ga je niet dan zijn der duizenden andere meisjes.

Alfaatje

Toogplakker
29 feb 2016
70
24
Ik heb geprobeerd contact met haar te krijgen. WhatsApp pakt het tel.nr niet en sms geen reactie. Is al een oudere adv.

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
Edit moderatorteam: topics samengevoegd.

Waarom is mijn bericht gerapporteerd ???
Aan welke vereisten voldoet het niet?

Beste Pieter1975: gebruik de zoekfunctie alvorens een nieuwe topic te starten. Zo zal jouw bericht niet 'gerapporteerd' worden.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven