Lisa - Bekkevoort

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Had ook geprobeerd om met haar een afspraak vast te leggen, maar ze was al volgeboekt. Laat me zeker weten hoe het geweest is!

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Gelieve geen andere dames met naam bespreken aangezien de zoekfunctie dat niet fijn vindt. Naam onherkenbaar gemaakt.
Mvg Moderatorteam

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Er is blijkbaar een controle gebeurd waardoor ze gestopt is met ontvangen vandaag

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Ze heeft mij gisteren voor de 2de keer laten plakken. Afspraak maken op tijdstip en dan niks meer. Mij ziet ze niet meer.

A

Anonymous

Guest
Ik wilde ook een afspraak maken maar zag dat ze bijna de hele dag online was en dat kan natuurlijk niet dus heb ik maar lekker laten gaan.....

MartijnG88

Toogplakker
13 jul 2019
191
74
Ik ben gisteren iets voor afgesproken tijdstip gekomen op locatie. En ineens bleek dat ze geen tijd meer had. Ik ben wel achter meer dingen gekomen. Maar 1 ding wat ik hier wel kan delen. Het is of M*l*n*e of haar vriend. M*l*n*e wil niets liever dan zonder condoom neuken. Alleen heeft ze mij vertelt dat ze heel erg is geschrokken op dit forum van wie haar zonder condoom neukt. Maar tegelijkertijd ook hele goedkope oostblokkers. Want wij met zn allen delen hier alles, precies ook met welke dame.
Dus voor een deel snap ik haar keuze wel dat ze het niet meer zonder doet.

Dus verbaas je niet als deze Lisa en M*l*n*e dezelfde persoon zijn!

Jeankepolleke

Ervaringsdeskundige
4 okt 2019
346
43
Moet zeggen dat ik wat moeite heb om je verhaal te volgen Martijn. Het is of M*l*nie of haar vriend?

31 aug 2016
1.194
112
@ Jeankepolleke klopt die Martijn die doe net of hij tussen dat koppel in slaapt .

Veronderstel zonder dat hij Lisa heeft getroffen dat het m*****e zou wezen .
Ik heb geprobeerd om met Lisa te stoeien maar onze agenda's kwamen niet overeen .
Dus voor mij is het al met al ook de vraag wie ze is .

31 aug 2016
1.194
112
@ Jeankepolleke klopt die Martijn die doe net of hij tussen dat koppel in slaapt .

Veronderstel zonder dat hij Lisa heeft getroffen dat het m*****e zou wezen .
Ik heb geprobeerd om met Lisa te stoeien maar onze agenda's kwamen niet overeen .
Dus voor mij is het al met al ook de vraag wie ze is .

Cobratje

Toogplakker
30 jul 2015
59
0
ik zal jullie alemaal uit brand helpen M*****e is het NIET.
Vind wel grappig hoe jullie alemaal speculeren.
Helaas jullie zitten allemaal er naast.

Geile groetjes Cobratje Creampie

MartijnG88

Toogplakker
13 jul 2019
191
74
Was het maar zo dat ik tussen dat koppel zou slapen. Dat is geen straf denk ik!

Heb jij wel een afspraak met Lisa gehad dan @Cobratje
Dan zijn we natuurlijk erg benieuwd naar jou ervaring!
En misschien kan je dan uitleggen waarom jou afspraak wel door kon gaan en de mijne op het laatste moment niet!

A

Anonymous

Guest
Zijn denk ik allemaal uit de stal van Freya
Vaak zelfde dames met andere namen maar fotos ogen hetzelfde...
Opstel van de RL bedoel de zinsbouw is gelijk
Ben al bij verschillende geweest zelfde orijs ook 150€ zonder ..... destijds
Maar sommige vij koel poesje volspuiten en ophoepelen

Terug
Naar boven