Lisa - (Bare GB) 17-8-'18 Schilde

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
ik heb gestuurd maar willen via whatsapp verder afspreken
maar ik heb geen zin om mn gsm nr door te geven

verder nog nooit gehoord van deze dame

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Daarom kan je het beste voor onze hobby ook een goedkoop prepaid simkaart kopen.
Hoef je nooit je normale nummer te geven.

31 aug 2016
1.194
112
Als je iets verder had gekeken .had je gezien dat
Ddnk een belg is .
En daar zijn zelfs de prepaid simkaarten geregistreerd .

Dus of dat het beste is is nog maar de vraag ??

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
lekkerlikkenlassie zei:
beffer007 zei:
Daarom kan je het beste voor onze hobby ook een goedkoop prepaid simkaart kopen.
Hoef je nooit je normale nummer te geven.

Als je iets verder had gekeken .had je gezien dat
Ddnk een belg is .
En daar zijn zelfs de prepaid simkaarten geregistreerd .

Dus of dat het beste is is nog maar de vraag ??
Ja en? Staat op mijn naam maar als er een dame lastig begint te doen dumpt je dat nummer en registreer je weer een ander.

Mrbreda

Toogplakker
20 jun 2018
79
20
Ben hier destijds bij geweest.

Was werkelijk een fantastische ervaring. Man of 6 opkomst. Foto's deden geen recht aan haar verschijning, in levende lijven zag ze er nog beter uit. Welgevormd, stevige billen, klein buikje (zeker niet storend, goede proporties), mooie borsten en een geweldige kop.

De sex was ronduit fantastisch. Deed alles wat er geadverteerd werd. Ze was lekker onderdanig en liet zich gretig gebruiken in alle gaten. Heb haar lekker zc kunnen pakken en mijn eerste bare dp meegemaakt! De drie uur volgemaakt met zo nu en dan een rookpauze en voor zover mij bekend is iedereen aan zijn trekken kunnen komen.

Aan het eind v.d. nacht nog gezellig mee gebabbeld (studentje die dit af en toe deed voor de centen) en meer dan voldaan huiswaarts gekeerd.

Enige minpunt was de locatie waarin het feest zich voltrok. De GB vond plaats in een rijtjes huis ergens in Schilde en i.p.v. gebruik te maken van een slaapkamer / woonkamer kwam het neer op het volgende: een neergeplofte eenpersoons matras in een (koude) kleine keuken. Spijtig, omdat men hierdoor beperkt werd in bewegingsvrijheid, een ruimere locatie zou prettiger geweest zijn i.v.m. comfortabel op je beurt kunnen wachten en i.v.m. het dubbel penetreren.

Tot slot, het uiterlijk van de dame i.c.m. haar inzet en mogelijkheden doen mij hier nog regelmatig aan terug denken. Ik hoop dan ook dat de dame/organisator binnenkort weer eens van zich laat horen!

Terug
Naar boven