Lisa & Barbie

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ik hoop dat ze ergens opduikt. Wilde een afspraak plannen maar helaas.

4fun

Marc_DH

Snuffelaar
19 dec 2021
3
0
Barbie staat vandaag weer op kinky, werkzaam bij ds.
Ben benieuwd of ze er nog (onder de radar) werkt of dat de advertentie niet meer klopt

dapsbsc

Toogplakker
9 sep 2022
132
12
'Nooit meer drugs'

ik win eerder de Toto, dan dat zij nooit meer drug gebruikt.

"Gedwongen prostitutie"

My ass. dat wijf is geboren om altijd een ander de schuld te geven.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574

Justitie: realityster Barbie maandenlang seksueel uitgebuit

3 november 2023 17:18

Justitie vervolgt twee mannen en een vrouw voor de seksuele uitbuiting van Samantha de Jong (34), beter bekend als Barbie. De realityster, bekend van 'Oh Oh Cherso', zou maandenlang onder schrijnende omstandigheden zijn ingezet voor prostitutie. Volgens Barbie zelf is zij vorig jaar bevrijd door de politie. Twee van de drie verdachten verschenen vandaag in een niet-inhoudelijke zitting voor de Haagse rechtbank.

Verder lezen doe je op: https://www.rtlboulevard.nl/crime/a...er-barbie-seksueel-uitgebuit-samantha-de-jong

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
Samantha bevallen van derde kindje

Samantha en haar vriend Gerrit Meerts zijn ouders geworden van een zoontje. 'Daar is 'ie eindelijk', schrijft Barbie bij het geboortebericht op Instagram. De realityster is helemaal in de wolken met haar 'mooie kleine man Djemino Marco'. Bovendien verzekert ze haar fans dat 'alles goed is gegaan' en 'zo trots' is op de nieuwste editie in haar familie.

wat moet er van die kinderen terecht komen

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.483
@piet

Ken jij samantha de jong? Let op het OM heeft bewijs lees je gewoon in man, anders verklaar je nader met je opmerking: gelul

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Samantha bevallen van derde kindje
"Na veel ellende leek Samantha 'Barbie' de Jong eindelijk het geluk te hebben gevonden bij Gerrit Meerts, met de geboorte van zoontje Djemino als kers op de taart. Maar ineens is er een bom ontploft: Gerrit zou niet de vader zijn van de kleine Djemino..."

Aldus Story

Hoe zou dat nou kunnen :unsure:

Nou, van mij is ie ook niet 🤮

0.5x0.5

Laatst bewerkt door een moderator:

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.483
@thedutch88

We zullen zien, ik denk dat die Pipo gewoon veroordeeld wordt, junkie? Hoertje? Dat zijn er zoveel we gaan daar niemand op beoordelen op deze site!

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Dat kind is geestelijk labiel. Tuurlijk heeft ze meegewerkt. En daarna had ze niet meer gewild maar moest ze door

Voormalig lid 2933

Toogplakker
21 apr 2016
69
89
@thedutch88

We zullen zien, ik denk dat die Pipo gewoon veroordeeld wordt, junkie? Hoertje? Dat zijn er zoveel we gaan daar niemand op beoordelen op deze site!
Ik beoordeel niemand voor hun keuzes, maar het is wel gewoon een feit dat ze dat is, en ze heeft ook zelf de hoer uitgehangen in een prive salon, dus tot hoever is er sprake van dwang?

Terug
Naar boven