Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
dat was prive nu werkt ze in club kan best zo zijn dat ze het daar niet aanbied omdat het niet mag of omdat ze genoeg verdient is even afwachten tot er daadwerkelijk iemand geweest is
Binnens kamers kan men bespreken over bare en als dame dat doet pakt men na de sex een condoom en halt die uit de verpakking en doet in papier in de prullenbak, dit voor eventuweel controle
Zelfs op de site van ds zelf waar ze een forum hebben met een rubriek "ervaringen met" staat nog niets, inmiddels staat de eerste Op kinky, niet al te positief in dit geval
Tja, bekend zijn is nog geen garantie voor goed in bed. En al helemaal niet als ze dit doet vanwege financiële problemen. Motivatie zal ver te zoeken zijn. Ik sla dit graag over.
En de slechte recensie is ook alweer verdwenen.
Beetje klote van Kinky dat de dame mag bepalen of reviews wel of niet getoond worden, voegt niet heel veel toe op deze manier.
Ben wel benieuwd naar Barbie, maar krijg geen afspraak in de planning.
Ik ga niet een week vooruit plannen.
Ik zie dat er op kinky een revieuw is bijgekomen van iemand van wie zijn eiwitjes langs haar benen liepen geen idee of dat dezelfde samantha is als den deze maar zo ja dan is er toch wat meer mogelijk
Verders nog steeds weinig nieuws
Ze staat weer online, alleen is ze al volgeboekt voor de komende tijd staat er.
De reviews vindbaar zijn echter niet altijd even lovend over haar. https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Barbie
Als we de kinky recensie van bezoeker Marcel800 moeten geloven is er voldoende mogelijk met Barbie.
"Op een middag kwam ik in het privé huis de gastvrouw zei er is maar 1 dame vrij op dit moment. Ik zei ik hou wel van verrassingen. Zo kwam ik oog in oog met Samanta.. Heerlijk staan zoenen en toen uitgekleed. Ik heb ze lekker geeft wat ze heerlijk vond ze kwam 2 keer klaar en was lekker nat. Inmiddels had ik ook haar mond vol gespoten. Ze zei nu mijn poesje nog vullen en kwam op me zitten qua sex is het een heerlijke dame. Ik ben heerlijk diep in haar klaar gekomen mijn eiwitjes liepen langs haar benen. We hadden nog even tijd en mijn puddingbuks was weer stijf. Ik heb toen nog even heerlijk op haar gelegen maar klaarkomennredde ik niet meer en de tijd zat er op."
Deze Marcel heeft meerdere reviews op kinky staan dus dat zegt wel wat over de geloofwaardigheid.
Hij bezoekt vaker dames die zich zonder condoom vol laten blaffen.
Daarnaast heeft Barbie heeft zelf gereageerd op zijn review.
Bedankt Marcel Tot gauw Barbie
Kennelijk smaakt ze (in tegenstelling tot eerdere berichten) inmiddels wat frisser want hij heeft haar gebeft.
Hij heeft haar mond volgespoten en nadat hij diep in haar was klaargekomen liep zijn kwak lang haar benen.
Dat geeft aan dat pzc, cim en nzc met interne donatie mogelijk is.
Ten eerste omdat haar naam nu overal op sociale media rondzingt dat ze in een bordeel werkt. Dan is het verstandig om terughoudend te zijn. En ten tweede heeft ze daardoor waarschijnlijk genoeg potentiële klanten voor de komende tijd.
Ze wordt overigens wel degelijk genoemd in een algemene advertentie van DS: