Lisa & Barbie

A

Anonymous

Guest
Ik heb haar nummers wel, alleen heeft die HerbertO wel gelijk, daarom:

1 - Kom me geen nummer vragen als je toch niet van plan bent haar te bezoeken!
2 - Op Insta en in de media is te lezen dat ze een nieuwe vriend heeft en aan het verhuizen is met die gap en vraag ik me af of zij het wel is die momenteel op de app is en dan ook nog elke dag tenzij die gozer er weet van heeft, want een rijke gozer lijkt het me niet en dat soort lui willen Barbie ook niet, want daar is ze te dom voor :lol:

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
143
zou best wel eens willen afspreken met haar hangt wel een beetje van de prijs af en dan wel gewoon in hotel of zo bij haar zou ik het niet vertrouwen gezien de eerdere berichten. had ook een nummer maar die is volgens mij niet meer in gebruik netzoals het nummer in het screen shot

sletje86

Toogplakker
27 mei 2015
64
6
Nummer uit screenshot is nog in gebruik. Ze vraagt 120 voor half uur nzc inclusief klaarkomen in haar maar ze reageert nogal bot en geïrriteerd op de app en wilt alleen ontvangst bij haar dus vertrouw het niet helemaal heb het dus laten schieten…

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Voor mij is Barbie een soort van "Guilty Pleasure" die opgeblazen borsten en lippen lijkt mij echt fantastisch.

Heb het nummer uit de screenshot (pagina 3) gebruikt via de Whatsapp, maar kreeg contact met een andere dame, die kende Samantha (Barbie) wel, zei ze. Ze verstuurde wel wat leuke spannende foto's, maar zei niet aan afspreken te doen.

Ik blijf het wel proberen en maak me niet druk om een paar klerekasten. Die kan ik wel aan, heb 10+ jaar Krav Maga gedaan.

Mocht iemand meer informatie hebben of andere telefoonnummers graag mag ook via PB.

Marcel-zc

Toogplakker
21 sep 2018
31
57
Is er iemand die al eens daadwerkelijk heeft afgesproken. Ze lijkt mij toch ook wel geil om eens vol te spuiten zo een vieze snol daar hou ik wel van.

Is het nummer nog actief?

Anders iemand een pb met haar nummer?

Bergvlas

Ervaringsdeskundige
27 dec 2021
286
136
Op Hookers forum destijds (of was het al de opvolger) een iemand de stap gemaakt. Werd met een lulverhaal naar buiten gewerkt door wat aanwezige kleerkasten.
Dit is duidelijk bedoeld geweest als oplichting/geldklopperij.
Kortom: doe het niet!!

A

Anonymous

Guest
sletje86 zei:
Nummer uit screenshot is nog in gebruik. Ze vraagt 120 voor half uur nzc inclusief klaarkomen in haar maar ze reageert nogal bot en geïrriteerd op de app en wilt alleen ontvangst bij haar dus vertrouw het niet helemaal heb het dus laten schieten…

Op haar Instagram is ze volop verliefd. Kan 2 dingen betekenen: of ze is (tijdelijk gestopt) of ze doet het nog steeds met medeweten van haar nieuwe vlam.....

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Resumerend: een persoon bedreigd toen hij naar haar kwam en voor de rest geen ervaringen met Barbie. Daarnaast ook geen advertenties meer op de bekende platformen.

Volgens mij kan deze topic dus naar de Beerput.

javaanlover

Toogplakker
13 apr 2017
214
59
Ik heb een beetje onderzoek verricht. De telnummer hier op de screenshot ik van de schoonzus van Barbie. Op internet en instagram zijn veel foto's te zien. Schoonzus staat ook op profielfoto whatsapp.

Baredevil

Toogplakker
30 aug 2020
66
35
Heeft iemand nog iets meegekregen van het verhaal dat Barbie (Samantha) onder de naam Naomie adverteert op Kinky en zich tegen € 50 meerprijs zonder condoom vol laat spuiten?
Als ik haar hoofd alleen al zie, krijg ik spontaan een slappe, maar wie weet kicken er wel mannen op BN'ers neuken.
Na Kelly van de Veer nog een echte BN'er die de hoer uithangt en zich vol laat blaffen?

BD

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Nou ik wil het wel proberen hoor, lijkt mij wel gaaf om haar echt vol te kliederen.

Bergvlas

Ervaringsdeskundige
27 dec 2021
286
136
Pas op dat je niet gescamd of ter plaatse weggejaagd wordt door haar en haar "vriendjes"

tom10

Snuffelaar
27 apr 2022
5
0
Bij Girlsreview loopt ook een draadje over Barbie bij wie heeft ervaring met. En 1 persoon heeft het gedaan en is blij dat hij er ongeschonden vandaan is gekomen zonder sex te hebben gehad. Hier moet je gewoon wegblijven.

Terug
Naar boven