Lira - Brugge (vh Hasselt, Genk, Antwerpen)

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Gisteren terug mogen 1 uur kennismaken met beide fuck holes van Lira.:giggle:
Eerste lading in aars gespoten, waardoor mijn zaad naar haar kut vloeide om deze vervolgens een tweede ronde zonder die andere glijmiddel en andere babyolieshit te mogen volspuiten.:devilish: Ontvangt in RB aan station.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.796
717
Het RB hotel aan het station is haar vaste stek.
Soms ontvangt ze ook in een fietshotel aan de rand van Brugge.

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Ja loperken, RB hotel is idd wat trappen oplopen:mad: laatst 7de verdiep, toch in Brugge. Antwerpen en Hasselt kun je met de lift. Fietshotel niet zo hoog en met de lift(y). Ander hotel in Brugge, naast theater gebouw ook met de lift.;)

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Gisterenavond nadat ik buiten was bij Luciacold, kreeg ik een berichtje van Lira, dat ze in Brugge zat :giggle: .
Waarom niet dacht ik, stond nog retegeil van mijn avontuurtje met LC. :p Afspraakje gemaakt voor deze morgen.
Ontvangt in RB. Deur stond al op een kier waar ze terug stond te dansen met een goed geoliede aars. :cautious:
Mij eerst laten diep pijpen om hem vervolgens direct zo in haar aars te duwen.:rolleyes:, zij stond rechtop aan het tafeltje en terwijl enkele afwissellende penetraties in kut en aars gegeven. :love: Uiteindelijk alles in haar nauwe aars geschoten:sick:.
Ze vertelde mij, dat ze vandaag van hotel zou veranderen, want haar trolley stond al klaar om terug te vertrekken:geek:.

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
110
Dat zal toch niet deze lira zijn, deze lira is echt geil op je zaad en kent zelfs geen condooms

barecock

Ervaringsdeskundige
12 apr 2015
461
113
@ kurfuffle, ze was deze week in Brugge, er adverteren 2 Lira's op RL.
Zeker dat je de juiste gecontacteerd hebt ?

loperken

Legende
17 okt 2016
1.796
717
Ik denk niet dat ze deze week in Brugge was.
Ik kijk dagelijks op RL en haar ad is deze week niet beschikbaar.
Dus meer dan waarschijnlijk een andere Lira.
Pech voor kerfuffle002.
Blijven proberen zou ik zeggen.
Ze duikt wel terug op.

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Was wel degelijk in Brugge deze week. Had een afspraak gemaakt en terug geannuleerd(n) was enkel pijpdate(n) had een probleem zei ze...niet gevraagd wat🤐

Terug
Naar boven