Lira - Brugge (vh Hasselt, Genk, Antwerpen)

Detlevhel

Snuffelaar
18 okt 2021
19
1
Sorry heren die reacties waren te laat. Toen was ik het sletje all aan het volschieten. Heb haar niet gevuld maar haar hele gezicht ondergeschoten. Fakking geil

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Vandaag in Antwerp haar aars nog eens gevuld.
Haar aars geneukt tot deze wijd begon te"gapen".
Mijn lading in haar gapende aars geschoten en gewacht totdat alle aarssappen en zaad tot aan haar kut liepen.
Geen glijmiddel meer van doen en keihard haar kut geneukt totdat ze het luidkeels uitschreewde...de buren van het RB zullen het wel gehoord hebben :lol: :lol: :lol:

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Detlevhel zei:
Sorry heren die reacties waren te laat. Toen was ik het sletje all aan het volschieten. Heb haar niet gevuld maar haar hele gezicht ondergeschoten. Fakking geil
Ja, ze had er zelf een grote(sperma)puist op haar voorhoofd aan overgehouden :lol: :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
Ze is weer weg. Had morgen een dag vrij. Had nog is zin haar vol te spuiten. Jammer

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Straks een geile neukbeurt gepland bij haar. :p
Ontvangt in het hotel aan het industriegebied.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.796
717
Ben haar gisteren gaan vullen in Brugge. :mrgreen:
Het was weer heerlijk om in zo'n kutje te mogen zitten.
Het heeft wel niet lang geduurd :(
Ik zat nog maar een paar seconden in haar,en kwam al klaar.
Haar fout niet, natuurlijk, maar het lag volledig aan mij.
Was veel te opgewonden.
Na het klaarkomen in haar, liet ze mij rustig uit haar gaan, en dan likte ze mijn pik terug schoon :)
Het blijft toch een extreem geile dvp.
De term dvp voor haar is meer dan ooit toepasselijk. :lol: :lol: :lol:

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
111
Is terug in Hasselt, heb haar veer heerlijk in beide gaatjes geneukt en volgepomt met mijn warme zaad, ze had al heel wat zaad ontvangen vandaag zei ze :x

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Heb haar vrijdagmorgen nog eens volgepomt in Brugge. :lol: Was ondertussen verkast naar het RB hotel aan het station.
Tijdens het anale gedeelte begon ze wat lichtjes te bloeden aan haar aars...ze vertelde mij dat mijn voorganger redelijk bruut te werk was gegaan tijdens de anale penetratie en dat deze niet meer hoefde te komen naar haar :evil: Ze begint dus redelijk selectief te worden met haar klanten... :!:
Even navraag gedaan of ze sex wou met 2 of meerdere mannen. zoals een soort GB. Dat wou ze absoluut niet !! :evil: Enkel voor haar het best 1 op 1 zei ze :roll:

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Haar gisteren nog eens goed volgespoten in Antwerp in het RB. :D
Haar aarsgaatje was al terug lichtjes hersteld na de laatste editie, alhoewel je moest nog wat voorzichtig zijn. :p Ze had met haar loverboy een weekje vakantie genomen in het buitenland,waar ze kon herstellen van haar aarsblessure :lol: Vandaag vertrekt ze terug naar een andere stad. :twisted:

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Zaterdag nog eens langsgeweest in Genk, in het vertrouwde Mhotel. :idea: Ze had een zware verkoudheid,daardoor ging het pijpen iets minder... :cry:
Doordat ik haar meermaals een tong draaide heb ik nu uiteraard ook de verkoudheid opgelopen en enkel een druiper van een neus :lol: en hopelijk geen corona :roll:

Terug
Naar boven