Lingling - Mechelen

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250
Mijn aandacht werd getrokken door Lingling, in Mechelen. Daarom heb ik haar een W.A. gestuurd voor meer info.

Haar antwoord kwam binnen twee minuten : "Service : blowjob without condom, tongue kissing, licking, sex with condom and oil massage. Price : 100 €/30min and 150 €/h. Sex without condom, extra 50€, so 150 €/30 min and 200 €/h."

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Ga ervan uit dat de kans dat een ander chineesje dan op de foto's je ontvangt 99 pct is....

Klassieke prijzen voor die chinezen die op Benelux niveau opereren....

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Hoe vaak is het systeem van die Chinese meisjes nu eigenlijk al op fora besproken?

De meisjes zijn zo goed als nooit degene van de foto's. Meestal 10 jaar ouder en ook flink wat voller en/of minder mooi Heel soms heb je eens geluk en tref je een mooie. De uitleg en de mogelijkheden die je leest in de advertenties zijn ook blablabla. Zo een meisje bezoeken is een pure gok. Enkel iets voor mensen die sterker zijn dan hun broek vol goesting, en die aan de deur durven omdraaien als het meisje hen niet bevalt. Sommigen neuken goed, anderen zijn totaal niets waard op het vlak van seks.

Londonblack

Toogplakker
12 jan 2023
78
15
Rumba zei:
Ga ervan uit dat de kans dat een ander chineesje dan op de foto's je ontvangt 99 pct is....

Klassieke prijzen voor die chinezen die op Benelux niveau opereren....
KLopt. Van de ca 20 Chineesjes die met 'ontvangst' adverteren en die ik voor de verandering al eens uitprobeerde, was er welgeteld eentje bij waar ik tattoos herkende vanop de foto's van haar Redlightsprofiel. Dat was dus het meisje van de advertentie. Wel een andere advertentie als die waarop ik gereageerd had. Ze werkten daar met 2 op eenzelfde adres en als de ene bezet is, pakt de andere de klant wel.

Oplichterij, maar dat weet je van tevoren binnen die netwerken. Klassieke prijzen idd, bijna overal gelijk. Soms meerprijs voor nzc, soms ook niet. Meestal kan je wat afbieden. 60 voor een vluggertje en 100 voor een halfuur? Bied 80 voor een halfuur en je mag dikwijls meteen langskomen. Ik ga er af en toe eens naar toe, op een adresje vlak in de buurt en meestal 's avonds laat. Dan lijken ze wat meer welwillend als ze die dag weinig volk zagen. Snel zaad gaan lossen, en een recensie hoef je niet te schrijven. Binnen enkele dagen zijn het toch andere en zitten ze weer allemaal op een andere plaats. Het is een keer plezant tussendoor, zo een Oosters kutje.

Terug
Naar boven