Lindsay & Roxy - Eemnes

pjku

Toogplakker
26 dec 2016
57
11
Is waarschijnlijk eentje voor de beerput.

Heb geprobeerd om contact met de dames te krijgen maar
Whats app berichtje komt niet aan omdat het telefoon nummer
is afgesloten, nog via sexjobs een berichtje gestuurd maar zie het
somber in

A

Anonymous

Guest
De tekst is in ieder geval gekopieerd van een advertentie die eerder in Limburg stond meen ik.

Correctie: ik weet het weer, de tekst was van een dame die in Soest ontving, volgens mij linsss oid. Ik heb geprobeerd die te bereiken maar dat was mij toen ook niet gelukt.

A

Anonymous

Guest
Al eerder contact mee gehad. Onbetrouwbare bende, volgens mij (wijze van fotografie, make up) gekoppeld aan een overzeese club (laat ik het nu maar netjes formuleren in dit landje met zn fobieen). Kortom, eerst betalen aan chauffeur of variatie daarop, ik breng het geld even naar mijn vriend die staat te wachten verderop...ik kom zo weer terug...hahaha..

In mijn geval hadden we afspraak gemaakt maar ineens kreeg ik een uur voor de afspraak te horen dat het veranderde in een pijpdate, wtf?
Daarnaast wou mevrouw ook graag dat onze afspraak niet in een hotel gebeurde (aanvankelijk was dit de bedoeling) maar veeeeel liever cardate omdat dat voor haar goedkoper is....hmmmm, ok..

Ze bedoelt waarschijnlijk eerder dat ze dan zich snel uit de voeten kan maken. Geld krijgen, uitstappen en wegwezen.

Zowiezo het gebruiken van alleen maar whatsapp is verdacht.

Mensen die hier nu nog tegenwoordig intrappen pff...

Terug
Naar boven