Linda

BlackCreampieCouple

Snuffelaar
18 apr 2018
8
0
Hallo allemaal, wat superleuk dat dit forum er is. Wij zijn erg benieuwd naar wat hier gebeurd. Wij zijn een afrikaans stel, Safia 28 jaar en James 29 jaar uit Amersfoort. :D

A

Anonymous

Guest
Kijk...daar wordt ik blij van......blackcreapiecouple.....

Nou mij heb je....

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hello there,
leuk dat jullie lid geworden zijn.
Wie weet ontmoeten we mekaar eens?
Dinsdag ga ik naar de spermagames in Wulfrath; jullie kunnen mijn laatste verslag lezen. (Duitsland)
Moesten jullie iets organiseren, dan ben ik altijd kandidaat; ik kan altijd tijdens de week!
Groetjes, creampiepat.

BlackCreampieCouple

Snuffelaar
18 apr 2018
8
0
Hey hallo allemaal. Dit forum van iemand op Chatgirl gekregen en ik ga eens kijken of ook mijn voorkeur hier in Nederland bestaat. Heb gehoord van de feestjes in Duitsland en zoals het er voorstaat ga ik morgen voor het eerst er heen. Misschien weet iemand of dat ook in Nederland bestaat?

Owja, wie ben ik. Vergeet het bijna. Ik ben Linda uit Rotterdam. 32 jaar alleenstaand en op zoek naar leuke ongeremde Puur Natuur feestjes.

Veel plezier allemaal en groetjes uit Rotterdam

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Welkom op de site Linda.
Misschien kun je eens een feestje thuis organiseren voor de forumleden?

A

Anonymous

Guest
Hoi Linda,

ik ben een paar keer geweest. Gaat er ruig aan toe, wel in gemoedelijke sfeer. Heb je een Website of anderszins een contactmogelijkheid?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Linda zei:
Hey hallo allemaal. Dit forum van iemand op Chatgirl gekregen en ik ga eens kijken of ook mijn voorkeur hier in Nederland bestaat. Heb gehoord van de feestjes in Duitsland en zoals het er voorstaat ga ik morgen voor het eerst er heen. Misschien weet iemand of dat ook in Nederland bestaat?

Owja, wie ben ik. Vergeet het bijna. Ik ben Linda uit Rotterdam. 32 jaar alleenstaand en op zoek naar leuke ongeremde Puur Natuur feestjes.

Veel plezier allemaal en groetjes uit Rotterdam

Waarom niet onder je andere account's gepost "Linda"....

https://nzcforum.be/memberlist.php?mode=viewprofile&u=9304 BlackCreampieCouple

https://nzcforum.be/memberlist.php?mode=viewprofile&u=5404 Spermakick

Terug
Naar boven