Linda - ( vh Haag wijffie, Kinky Lady) Den Haag

A

Anonymous

Guest
Is die brunette kom hoe heet ze ook alweer?

Heeft ook films gemaakt bij Kim Holland.

3 stars kan jij de link van Kim Holland plaatsen.

De date niet slecht maar kom wel als je afspreekt want anders wordt je op zijn Haags afgezeken.

Glijmiddel

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Waar komt die foto vandaan? In het adje staat ie niet, ook geen telefoonnummer. Ben wel benieuwd wat haar Kim Holland naam is.

RebelwaClue

Toogplakker
21 apr 2015
49
2
Ik ken haar toevallig uit de tijd dat ik in swingerswereld zat. Onbetrouwbaar personage, gebruikt ook super veel drugs. En is zo te zien echt hard afgetakeld. Ik zou er weg blijven

A

Anonymous

Guest
RebelwaClue zei:
Ik ken haar toevallig uit de tijd dat ik in swingerswereld zat. Onbetrouwbaar personage, gebruikt ook super veel drugs. En is zo te zien echt hard afgetakeld. Ik zou er weg blijven
Ben er laatst geweest, stond stijf van de drugs. Date van niets stond binnen kwartier weer buiten. Was liever eerder gewaarschuwd. Geile mannen doen soms raar :D

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
De reacties op hookers zeggen mij genoeg om deze NIET met een bezoek te vereren :D

4fun

A

Anonymous

Guest
Ik heb toen betaald uit mijn hoofd 100 euro voor een half uurtje geloof ik.

Ik kan er dit van zeggen binnenkomst, afrekenen, uitkleden , tongzoenen, over haar kutje wrijven , lekker vochtig , in missio volgespoten.

Vond niet slecht , moest haar een x neuken , van Kim Holland wil ik er zoveel mogelijk afwerken namelijk.

Glijmiddel

Respect

Toogplakker
21 apr 2015
25
3
Wil jullie haar ook zeker niet aanbevelen.
Is alleen op het geld uit en komt haar afspraken conform de mogelijkheden, ook niet na.

mrichter81

Toogplakker
7 jul 2015
25
5
Ik ben niet gegaan. Verstand heeft het NET op tijd overgenomen. Had foto gekregen via mail. Maar is dus ook gewoon via kinky te zien.

Terug
Naar boven