Linda Paardenkooper - Noordwijkerhout

Voormalig lid 328

Toogplakker
13 apr 2015
127
4
Is er inmiddels al iemand bij Linda geweest? Ik ga deze week een keer bij haar op bezoek, als het me lukt om af te spreken. Ze heeft ook een andere baan en daardoor niet veel beschikbaar, begreep ik.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Nou pietermike, ga er dan heen en doe ons verslag uitbrengen.
Als je toch in de buurt woont.
Wachten tot anderen gaan is lekker makkelijk en zoveel berichten heb jij nog niet geschreven.
Ik zou deze dame niet doen, lijkt me beetje apart type met minder iq.
De vraag is of ze alles zelf wel overziet?
Maar als je dat niks uitmaakt is het een goedkoop adresje zo te zien.

Voormalig lid 328

Toogplakker
13 apr 2015
127
4
Ik had een zeer concrete afspraak met haar gemaakt, adres ontvangen en niets meer vernomen. Ik ben wel op de afgesproken tijd daar geweest, maar geen enkele reactie.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Dat verbaasd mij dus niet echt.
Lijkt me een type dat haar afspraken niet echt goed bij houdt of bij kan houden.
Sta je dan mooi voor niets.
Spreek ik dus niet mee af.

remco2712

Toogplakker
10 sep 2016
37
12
Advertenties stonden er weer, en zowaar een paar smsjes terug. Een smoes dat het toch niet door kon gaan. En nu totale stilte.
Heeft iemand haar ooit gedate?

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Als ik de tekst lees lijkt het meer op een wraakactie van haar ex, of en persoon die graag hoerenlopers misleid.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Het is heel bijzonder dat een advertentie van een dvper voorzien is van voor en achternaam. Ik sluit me aan de opmerking van bareneuker en gezien de reacties liepen de ervaring uit op een vals adres.
Voer voor de beerput.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zo.. Alle Aannames er maar weer uitgesloopt, en roepen om beerput. Even voor de duidelijkheid, de beerput is voor dvp's die uiteindelijk niet zonder condoom neuken en het wel aangeven / beloven, en voor oplichters.
Als een dvp niet reageert, is ze niet voor de beerput, dan wil ze niet geneukt worden of misschien vind ze je wel een lelijke vent of weet ik veel wat. ook weer een aanname.... De ad bestaat al sinds 2011 en zover ik kan zien als oud kinky mod is er nog nooit een klacht op geweest... Misschien een gelegenheid stel die z'n vrouw laat gebruiken, Cuckold, weet ik al niet wat...

Als je een klein beetje zoekt, dan kom je deze reactie tegen op hookers.

Linda uit Noordwijkerhout .
Deed onlangs ook een gangbang .
Dacht dat 1 op 1 bezoekje 100 euro was , inclusief alles.

zorba64

Toogplakker
11 jun 2015
86
43
Linda ontvangt weer en staat ook op sexjobs. Ik ga haar dit weekend pakken en lekker in kut en kont volspuiten.

Terug
Naar boven