Linda - Eeklo

A

Anonymous

Guest
Al iemand ervaring met deze (nieuwe) Linda uit Eeklo?
Ze adverteert op https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/zwangere-vrouw-ontvangt.html
Maar... ze neemt haar telefoon nooit op.
Ik zeg niet dat het zo is, maar gezien de aangeboden mogelijkheden en de prijzen, ruikt dit naar FAKE.
Het zou niet de eerste keer zijn dat bepaalde (trieste) mannen, die geilen van de reacties op hun vrouw haar foto's, valse adertenties zetten.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Guillaume zei:
(...) ze neemt haar telefoon nooit op. (...)
Niet verwonderlijk, want in de advertentie staat duidelijk "enkel sms en wats app".
Maar het lijkt me inderdaad aanbevelenswaardig na een kennismaking via sms of WhatsApp eerst een telefonisch gesprekje met haar te hebben alvorens af te reizen voor een afspraak om je te vergewissen of het geen nep is. Want waarom die vent erbij staat op de foto's is me een raadsel.
Overigens vind ik haar niet echt zwanger eruit zien, eerder gezet. Maar misschien is ze pas enkele maanden onderweg.

Voor de herkenbaarheid back-up erbij van de advertentie onder de naam Linda

(plaatjes klikbaar om te vergroten)

A

Anonymous

Guest
Inderdaad nooit antwoord.
Al geprobeerd met 3 nummers meermaals.
NOOIT ANTWOORD !

Groet

peterke1969

Toogplakker
13 apr 2016
147
123
Vermoedelijk inderdaad fake... sms-en worden niet beantwoord en als je stuurt dat "ze" fake is komt er onmiddellijk reactie met het bericht "mijn gsm was uitgevallen". Uitleg klopt totaal niet aangezien berichten werden afgeleverd en de telefoon rinkelde als ik belde. Dus gsm niet uitgevallen... Komt "ze" dan op de proppen met "ik was weg zonder gsm"... Allemaal zever in pakjes dus... En als het al geen fake zou zijn dan toch op zijn minst heel onbetrouwbaar.

dubai001

Toogplakker
3 mei 2015
72
27
Is niet fake alleen onbetrouwbaar en onvoorspelbaar.
Heb enkele jaren terug bij haar geweest en haar bare geneukt en dat terwijl haar man enkele
meters verder naar tv zat te kijken.
Heb dan nogmaals contact gezocht maar ze zei dat ze het niet meer deed, nu weer wel blijkbaar.
Ze hield toen niet van pijpen gewoon kledij af en haar neuken en volspuiten en wegwezen maar
ik denk dat haar man haar daarna neukt omdat ze mij daarna nog een sms stuurde " mijn man
vond het lekker en heb ik een lekker kutje ? "

catatje

Toogplakker
17 jul 2015
188
5
Dame is zeker niet fake. Zeer wispelturig, volgens mij is het een drugshoertje. Het gevaar bij een afspraak is dat ze op het moment zelf geen zin meer heeft en dat je daar sta. Mensen van ron Eeklo kunnen het wagen maar als je van regio Kortrijk komt en ist een afknapper als je daar staat. De seks is trouwens erop en eraf. Weggesmeten geld.

Terug
Naar boven