Lina - Antwerpen

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Marrokaanse Sara, al es besproken hier. Als je geript wil worden moet je zeker gaan volgens sommige hier.

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
Gisteren met haar wat over-en-weer gesmst. Ze ontvangt niet zo heel ver van het Astridplein in Antwerpen. We hadden een deal voor 80 EUR voor een half uur (all-in), dus alles zonder condoom.

Omdat ik vooraf een vergadering had die gigantisch uitgelopen was (ze was er van op de hoogte dat dit kon gebeuren), ben ik er niet meer geraakt. En nu ik het bericht lees van Janneman, weet ik niet of ik er nog naartoe wil...?!

Ze wil trouwens ook geen facepic sturen, zelfs niet nadat we concreet een afspraak gemaakt hadden. Geen drama natuurlijk, en ik weet ook niet of het iets wil zeggen, ik geef het gewoon maar mee...

Drazic

Snuffelaar
24 aug 2022
1
0
Dame zit ook aan lager wal en is gehandicapt (lichte verlamming benen ) na een auto ongeval .
Op zich heeft ze een mooi gezicht maar het is duidelijk dat eenmaal ze je geld heeft ontvangen er plots niets meer kan en ook geen aanstalten wordt gemaakt om "eraan te beginnen" .

Hou er rekening mee dat ze familie en kennissen heeft " in het milieu " dus ver van weg blijven is de boodschap .

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Bestaat reeds een recensie van: edit moderatorteam: link verwijderd na samenvoegen van de topics.

Gewoon Lina in de zoekvenster ingeven en je ziet zo haar draad 😎

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven