Limburgstrio

Limburgstrio

Snuffelaar
13 mrt 2016
18
1
Dag mede zonder condoom neukers ;)

Wij zijn een stelletje uit het mooie Limburg (omgeving Sittard-Geleen). Hij is 34 en zij is 32 en hebben ervaring met trio's en hebben ook ervaring in nzc dates... Vinden het ook veel lekkerder, spannender en geiler om alles lekker puur natuur en dus zonder condooms te kunnen doen.
Leuke mannen mogen ons altijd wel een berichtje sturen (tot max 50 jaar) en zouden eens wat dingetjes wille vragen of te weet komen hier.

Nu heeft zij dus een aantal keren zonder condoom sex gehad met andere mannen, hij vind dit super geil dat een andere "vreemde" man in het getrouwde kut van zijn vrouw roert en zijn zwemmertjes in haar deponeerd. Hoe ervaren jullie "vreemde" mannen het als een stel je uitnodigt en je een vrouw onder het toe ziend oog van haar man haar zonder rubbertje mogen neuken en ze jullie ook lekker zonder pijpt tot het einde?
We zouden ook gangbang willen gaan doen, eerst klein (groepje van 5) en later ook grotere gangbangs en liefste willen we dit ook NZC doen, zijn er hier al genoeg die gangbangs gedaan hebben bij stelletjes thuis en hier wat ervaringen over willen/kunnen delen?

Limburgstrio

Snuffelaar
13 mrt 2016
18
1
Zijn er hier nog die ervaring hebben in bare daten met stellen of vrouwen van stellen in 1op1, trio of gangbang?

mikey23j

Snuffelaar
7 nov 2015
17
3
Eerst en vooral hartelijk welkom ! Leuk iemand hier te zien uit mijn nabije omgeving (Maasmechelen, zo'n 10minuutjes van Geleen)

Ten tweede. Ik heb een aantal jaar geleden een date gehad met een stel van Geleen (55+, ben er zelf 24..) man keek toe terwijl ik met het vrouwtje bezig was zonder condoom, maar dat was dus helemaal niet zo goed meegevallen om 2 redenen.
1) Ben een vrij verlegen persoon dus ik "presteerde" niet zoals het zou moeten
2) Onervaren in het daten met een koppel, vooral het bekeken worden viel wat tegen. Dit was mijn eerste date trouwens.

3) Zou graag meer ervaring hierin krijgen maar dit is nogal moeilijk te vinden
Mochten jullie die gangbang ooit doen, wil ik zeker van de partij zijn.

Mvg

Michael

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Hoi,

Welkom op het forum ! Ook ik ben een liefhebber van NZC en heb veel ervaring met dates met koppels. Ik heb al vaak dates gehad waarbij de man meedeed, maar ook veel dates waar de man zelfs niet meedeed maar gewoon keek of zelfs gewoon in het salon bleef terwijl ik met de dame speelde :D Zonder condoom vind ik dan ook alles stuk beter en spannender. Het voelt veel beter aan en je moet niet stoppen om condoom aan te doen.

Veel succes xxx

13 mei 2015
1.163
462
Hoi,
ik heb ook al een paar verschillende dates gehad met koppels.
Bij het ene koppel bleef de man kijken, zonder zelf actief mee te doen, bij een ander was er volop actie met drie.
Het plezantste aan zo'n date met z'n drie is dat de vrouw meestal optimaal wordt verwend doordat de mannen kunnen afwisselen. ;)
Als jullie ooit een date of gangbang willen, ben ik zeker kandidaat. :D
Veel geil plezier hier.

mxl

Toogplakker
16 jun 2015
91
14
Heb ook meerdere keren met stellen afgesproken. En idd soms doet de man mee, soms kijkt hij alleen, en soms is hij afzijdig in een andere kamer. Dat laatste is niet zo leuk - hij is er wel maar ook weer niet. Dan heb ik liever dat-ie er gewoonweg niet was. ;)

Een actieve trio waarbij de man van het stel ook mee doet is bij een goede klik natuurlijk heel erg leuk. Het is heel geil om haar dan te mogen volspuiten... onder toeziend oog van hem. Nog geiler als hij haar ook volspuit en ik daarna nog een keer mag.

Heb 2 keer met een stel afgesproken waarbij de man van het stel mij juist vroeg om haar vol te spuiten. Nadat ik dat gedaan had begreep ik waarom. Ik was er nog niet uit of de man vloog snel met zijn mond op haar poes om alles schoon en uit te likken. Het ging er bij hem in als koek.

Ook eens afgesproken met een stel waarbij hij het geil vond om haar zo vaak mogelijk vol te spuiten. Ik geloof dat we beide 3 keer zijn gekomen, dus ze kreeg in totaal 6 ladingen. Was een erg leuke ervaring (niet zozeer daarom, maar ook omdat het een erg relaxed stel is).

En eens met een stel waarbij hij op afstand (lees: paar straten verderop in het cafe) was. Hij vond het geil dat zijn vrouwtje door een 'vreemde' werd gepakt. Onderwijl stuurde hij steeds apps met vragen aan z'n vrouwtje: "heb je em al gepijpt?" - "Gaat hij je zo volspuiten?" etc.. De vrouw vroeg mij of ik een foto wilde maken van dat ze me pijpte... en met mijn pik in haar flamoes. Ik heb het spelletje meegespeeld... en zowel zij als hij ervoeren het als zeer opwindend.

Limburgstrio

Snuffelaar
13 mrt 2016
18
1
Zo te lezen kunnen we zo een bare clubje oprichten :D

Stel wij zouden een bare gangbang willen organiseren, wat zou het makkelijkste zijn of heeft de voorkeur van mannen normaal om als locatie te gebruiken? Thuis doen, hotel of anders? En zou de locatie in Limburg morgen zijn of liever centraler gelegen zodat ook grotere groep mannen zou kunnen komen ivm vervoer?

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Limburgstrio zei:

Stel wij zouden een bare gangbang willen organiseren, wat zou het makkelijkste zijn of heeft de voorkeur van mannen normaal om als locatie te gebruiken? Thuis doen, hotel of anders? En zou de locatie in Limburg morgen zijn of liever centraler gelegen zodat ook grotere groep mannen zou kunnen komen ivm vervoer?

Ja, dat zou wel leuk zijn een bare clubje :D

Wat locatie betreft heb ik het liefst thuis. Ik weet ook dat gangbang in kamertje in hotel vaak niet aanvaard wordt... Enkel bepaalde hotels hebben 1 gangbang kamer die je dan tijdig dient te reserveren en maakt het dus lastig.

De locatie mag in Limburg zijn, maar ook in Antwerpen of Vlaams Brabant ook. Vlaams Brabant is voor mij het beste want dichtst bi huis.

En als er een GB komt, laat me gerust iets weten via PB ofzo.

xxx

A

Anonymous

Guest
Hoi,

Als het in Limburg zou zijn, wil ik ook wel graag meedoen.

Denk dat je veel aanmeldingen gaat krijgen hier ;-)

firefox777

Toogplakker
22 mei 2015
62
1
hoi,

Limburg is voor mij wel een eindje rijden, maar als het komt tot een GB dan ben ik ook wel geïnteresseerd.
Het wel eens trio's gedaan maar een GB is toch wel leuker. Mijn voorkeur gaat ook uit naar thuis tenzij je in het hotel een erg grote ruimte kan regelen. Blijft toch altijd behelpen vind ik.

Grt E.

mikey23j

Snuffelaar
7 nov 2015
17
3
Limburgstrio zei:

Gewoon lekker buiten in de vrije natuur. Zijn genoeg afgelegen plekjes (In Maasmechelen bij het rally circuit ligt een bos, plek genoeg)

vinzvegas

Toogplakker
29 dec 2016
33
5
Ik heb een leuke locatie met sling ...bij mij thuis kan er steeds een gangbang geregeld worden . :D
Wel in de buurt van Herentals.

IJsbeertje

Snuffelaar
28 okt 2017
8
0
Ook ik heb interesse, kom uit zuid-limburg dus lekker in de buurt.
Sinds 1,5 jaar weer Single.
Indertijd met ex-partner, swingers ervaring opgedaan.
Ook een stelletje alleen, geen probleem.
Doe maar een pm-tje
Belgie en Duitsland ligt om de hoek, dus ook daar zie ik mogelijkheden.

Terug
Naar boven