Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben vandaag op date geweest bij carmen, beetje teleurstellende date.
Bij binnenkomen, was zij nogal stil. Ik heb eerst gekozen 15 minuten voor 60 euro. Toen wij op bed zaten, pijpte mij eerst zonder condoom. Zegt dat altijd goed is aan mij, maar het is wat flauwtjes. Dan heb ik besloten om standje 69 te doen, dan zegt zij dat niet mogelijk was. Ik heb haar 40 euro extra gegeven voor bare seks, dan is het opeens niet meer mogelijk. Daarna heb ik gezegt, ik heb 100 euro betaalt, als bare seks niet meer mogelijk is dan moet zij mij maar 30 minuten binnen houden. Zij pakte dan het condoom, dan gaf de condoom want ik moest de condoom aandoen. Toen zat zij one top op, maar mijn soldaat was niet gans in de poes want zij wilt langzaam op en neer bewegen bewegen. Toen heb ik besloten om missionaris te nemen, maar ik wou haar eerst beffen... dan was het weer niet meer mogelijk. Haar kutje rook ook beetje niet zo fris, en ze had ook beetje haar op haar kutje. tijden missionaris moest ik ook langzaam bewegen, na paar minuten zegt zij dat de tijd op was. Maar ik had nog 10 minuten over. Dan wou ik haar doggy nemen als laatste standje, dan zegt carmen ook niet meer mogelijk is... echt teleurstellend. Dan heb terug besloten om terug missionaris te nemen, omdat ik langzaam moest bewegen kon ik niet in missionaris klaarkomen. Dan heb in gewoon besloten om het condoom eraf te doen en mijn soldaatjes gewoon op haar skinny buikje te laten landen. Voor mij is het erg teleurstellende date.
Met alle respect, ik ga niet een meisje dwingen / proberen overtuigen om bare seks te hebben, ook komt zij niet te afspraken na maar als een dame zegt dat niet mogelijk om bare seks te hebben dan is het ook verkrachting op ons geweten.
Ik heb ze een keer of 4 bare geneukt, maar lukte altijd maar half omdat ze haar benen toe klemt en ervoor zorgt dat haar kutje zo gepositioneerd is dat je er onmogelijk aan kunt.
Is helemaal mijn type, wit, jong, skinny, klein en naturel.
Maar idd service suckt.
Ik wou haar nog eens bezoeken, maar als ze weigert om nzc te doen ga ik niet gaan.
Ik deed de eerste twee keer gewoon condoom af en neukte ze zo.
Ze zag het en zei niks, dus.
In berichten nooit over nzc beginnen, want haar pooier/boyfriend loopt daar rond, en ben bijna zeker dat hij de berichten beantwoord. Eij kan geen 1 woord Engels.
Eerste keer dat ik ging wist ze zelfs niet hoeveel geld ik gaf, ze kende de briefjes niet.