Lili - Duisburg

josvg

Toogplakker
17 jan 2017
153
151
Vandaag weer eens naar Duisburg getogen voor weer wat lekkers Aziatisch. Via de site ladies.de terechtgekomen bij Lili. Een 22 jarig Chineesje van nog geen 1 meter 60. Kleine tietjes met lange tepels. Maar mocht niet teveel spelen met haar tepels. Ze waren erg gevoelig. Een uurtje ohne gummi koste 150 euro. Maar helaas mocht ik niet in haar klaarkomen. Daarentegen heeft ze kleine Jos wel lekker tot de laatste druppel leeggezogen waarna ze mijn kwakje in een tissue deponeerde. Maar het spel begon met een heerlijke kuspartij over mijn hele lichaam. Dat was echt super. Alleen het tongzoenen moeten de Chineesjes nog wel leren. Wild met de tong ronddraaien zonder de lippen op elkaar. Heb haar ook nog heerlijk gebeft. Kutje was erg nat en ze kwam al na een paar minuutjes heerlijk klaar. Vervolgens even lekker zonder condoom in het strakke natte kutje gezeten. Ze kreunde goed toen ik wat harder begon te stoten. Ik stond bijna op springen en hup... ze begon heerlijk te pijpen. Ook echt deep throat. Ook de ballen werden niet vergeten. En zoals eerder beschreven kwam ik heerlijk in haar mondje klaar. Na de eerste sessie waarbij ze me dus heerlijk leeggezogen had begon de tweede sessie met een heerlijke olie massage van mijn lid. De eikel, de stam, de ballen, niets werd vergeten. Ik heb nog nooit zo een lekkere hand job gehad. En ze liet me warempel een tweede keer klaarkomen.
Plus: Pijpen en hand job
Min: Geen interne donatie en het tongzoenen kan beter.
Herhalingsgevaar: ik denk toch van niet. Er zijn betere Chinese dames te vinden in Duisburg.

https://www.ladies.de/sex-anzeigen/huren-hostessen/duisburg-lili-9663000

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Die recensie krijgen we niet: dit is er helaas weer zo één die lid is geworden
om te lezen, adresje op te doen en dan gaan.
Heeft ook slechts één bericht en dat was de mededeling dat hij haar zou gaan bezoeken.
Maar ons even laten weten hoe het was, dat kan er blijkbaar niet vanaf. Jammer maar
opvallend dat veel nieuwe leden dit doen, gelukkig niet allen hoor.

Terug
Naar boven