Lili Chinese dame Tilburg

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Geen ervaring met haar specifiek maar wel met chinese dames. De advertenties zijn vaak een beetje bedrog; ze zijn ouder dan geadverteerd, en de foto's bewerkt waardoor ze slanker lijken. Ze zijn wel heel hygienisch, verplicht douchen en je lul wassen en dan nog doekjes.

Wat betreft de prijs betaal je wel de hoofdprijs. Je krijgt tegenwoordig een standaard reactie met daarin de prijzen, al met al standaard betaal je 200 euro voor een half uurtje bare met volspuiten. Zonder volspuiten -50 euro. Afdingen is lastig.

Maar ze zijn met mijn ervaring vriendelijk en niet gehaast zoals de meeste (jonge) oost europese. Wat ik dan wel weer een groot voordeel vind. Maar voor mij 50 e extra om vol te spuiten is te duur.

Oldshaterand

Snuffelaar
31 dec 2019
19
2
Deze vraagt 200 euro voor een uur behalve anaal en plassen dat doet ze niet. Ik ga het erop wagen. Heb aangegeven dat als de foto's niet kloppen ik weer vertrek. Was geen probleem. Heb een afspraak voor morgenochtend. Houd je op de hoogte.

Oldshaterand

Snuffelaar
31 dec 2019
19
2
Dame is echt vele jaren ouder als de foto's die op kinky staan en zeker die op de whatsapp verstuurt worden. Kon het toch niet laten en ben toch binnen gegaan. Van alle mogelijkheden die er via app aangegeven worden is alleen cip voldaan. Bij zoenen draait ze gezicht weg. Bij beffen houd ze de benen stijf dicht genepen. Hen het laatste half uur een massage gehad ben een uur geweest voor 200. Ga zeker niet terug er is veel beter te krijgen voor dat geld.

Terug
Naar boven