Lili - Brussel

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Ik heb vandaag bij Lili gepolst wat de tarieven zijn, foto's zien er heel smakelijk uit maar zoals vaak liggen list en bedrog op de loer dus even de kat uit de boom gekeken.

https://www.quartier-rouge.be/profil/lili-1049Mobiel nummer is 0465 74 35 87, op Whatsapp zie je een foto staan uit haar QR profiel.

Prijs: 100/200€ voor 30/60min, extra voor nzc is +50. Bij 1u mag je 2x klaarkomen, anders slechts 1x.

Maar toen ik wat later het adres vroeg, kreeg ik plots een sms vanuit een ander mobiel nummer nl. 0467 70 89 62, zogezegd van Lili maar het Whatsapp profiel van dit nummer heeft een compleet andere foto.

Misschien is het tweede nummer van een kamergenote die voor haar inspringt als ze niet beschikbaar is, of het is een secretariaat, of er speelt iets anders. In ieder geval kreeg ik wat argwaan en heb nog geen afspraak gemaakt.

Het adres dat ik kreeg is een gekend appartement op de ######## in Brussel, deelgemeente Elsene.

Als iemand al ervaring heeft gehad met Lili en dit kan delen wordt dat geapprecieerd :)

Bijlagen

• 34954198-C91A-4E5A-803A-0E57E1DDD336.png
    34954198-C91A-4E5A-803A-0E57E1DDD336.png
    1,6 MB · Weergaven: 997

pietervx

Snuffelaar
12 dec 2015
4
3
Wel ik ben gisteren en vandaag bij Lili geweest. Het was gisteren zo goed meegevallen, dat ik vandaag terug ben geweest. Ze zit daar samen met een andere Russische vriendin. Zij spreekt wel niet zo goed engels en gebruikt dan maar de translator van haar telefoon. Haar vriendin spreekt beter engels. Ik heb ondertussen al drie nummers waarmee ik met haar/hun contact mee had. In de advertentie staat nu een ander nummer dan diegene die Johan321 geeft gepost : https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/little-lili-2.html. Ze zijn daar nog niet zo lang en moeten zich nog een beetje organiseren. De foto van de advertentie klopt volledig met haar. Die zijn trouwens in die kamer getrokken dus ook recent.

In de kamer afgerekend en dan moest ik nog eens extra vragen dat het zonder condoom was. Had dat al per sms doorgestuurd, maar haar vriendin had dat blijkbaar iet doorgeven. De normale prijs is 150 euro voor een uur en +50 voor zonder condoom. Ze begint lekker te tongzoenen alsof haar leven er van afhangt. Pijpen kan ze redelijk goed en dan overgegaan naar de daad. Ze neukt met volle overgave, beter dan dat ze pijpt. Ze geniet er blijkbaar wel van. Nauw kutje, lekker... Gisteren mocht ik wel in haar klaarkomen en dat heb ik dan ook twee keer gedaan. Vandaag had ze dat liever niet en dus ook gerespecteerd. Vandaag heeft ze me ook nog een massage gegeven en die was redelijk. Ik kan zeggen dan beide bezoekjes zeer goed zijn meegevallen, dus ga zeker nog wel eens langs.

Ze blijft nog in België tot 15/01/2023, dus voor 3 maanden, tot haar visum vervalt. Dus wacht niet te lang.

V

Verwijderd lid 12162

Guest
deze week ook eens testen, wat een engelengezichtje
En die kamergenoot, weet je toevallig wie dat is? Mss een triootje wel een goed idee dan

Bedankt voor je review en mijn twijfels weg te nemen

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
Dat zulke dames maar eens in Limburg komen
Hier vind je tot vervelens toe alleen
Maar Zuid Amerikanen 🥲🥲🥲

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
@frikandel Foto van Lili's collega in bijlage die op onderstaand gsmnummer mij in Lili's naam had geantwoord
+32 467 70 89 62

De foto komt van het WhatsApp profiel onder dit nummer. Ik weet niet of dit de andere dame is die pietervx heeft gezien.

@pietervx Bedankt voor de recensie en gedetailleerd verslag, tof dat je het deelt met ons! Ik ga deze meid ook eens verkennen.

Bijlagen

• C318F5DE-26E7-4DA2-BA15-9DD338072B18.png
    C318F5DE-26E7-4DA2-BA15-9DD338072B18.png
    1,9 MB · Weergaven: 650
V

Verwijderd lid 12162

Guest
Dat is Vica, die stond ook op mijn lijstje vanwege haar dikke hangtieten maar vanwege SOA alert op dit forum toen weggebleven . Mss straks toch eens kijken .

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte Wandelbroeders,

Vanaf nu gaat het alleen nog maar over Lili en NIET over Vica die hierboven staat.

Mvg Moderatorteam

Terug
Naar boven