Lilah - Arnhem

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Deze dame deed bij mij helemaal niet moeilijk om het rubbertje achterwege te laten.

Voor 100 euro ben je klaar(althans dat was ik)
Ze vraagt 70 euro normaal voor half uurtje, dus ik maakte er 100 van om lekker blank in haar te glijden en vol te spuiten.. wat erg gemakkelijk ging, dus verwacht dat ze dat vaker doet.

Kleine tip: spreek in het algemeen altijd voor half uur af als dat mogelijk is, als je ze goed geil maakt dan heb ik nog nooit mee gemaakt dat er op de klok wordt gekeken. Maar misschien is dat meer geluk, wie zal het zeggen.

Ze heeft een ad op kinky, en vroeger ook op eromarkt.

Haar KIK is lilahxxxx(stond op eromarkt vroeger)

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/590813-lilah
Doe er uw voordeel mee!

Migliore#73

Toogplakker
6 mrt 2019
90
6
Had je gewoon gelijk meer aangeboden om haar bare te pakken?
Of probeerde je en gaf ze toen aan dat je wat extras moest betalen?

Heb haar maar eens een KIK'je gestuurd...

joop1965

Ervaringsdeskundige
29 aug 2016
383
22
Vraag me af of deze dame nog ontvangt. Haar telefoon staat al weken op de voicemail.

nagash

Toogplakker
20 jun 2015
172
179
Dame heeft ook een profiel op suikerarrangement,
Heb haar KIK daar gekregen
Toen niet gehad over bare.

joop1965

Ervaringsdeskundige
29 aug 2016
383
22
Ik heb haar laatst met een bezoekje vereerd. Leuke meid, lekker zoenen, toffe seks maar geen nzc.

V

Verwijderd lid 1700

Guest
Iemand anders nog een positieve ervaring?

Onlangs bij Lilah geweest, alles uit de kast gehaald maar nzc onmogelijk. Ik kon nog wel met m'n eikel langs haar lipjes, maar dat was alles. Uiteindelijk maar gevraagd met een negatief antwoord.

joop1965

Ervaringsdeskundige
29 aug 2016
383
22
Onlangs deze dame met een tweede bezoekje vereerd. Ook nu geen nzc mogelijk. Ik denk dat dit topic naar het archief kan.

Kees-61

Toogplakker
7 okt 2020
152
35
Zeker de moeite waard. Ze heeft nu tieten cup D. Geen NZC wel pijpen zonder Condoom. Wellicht verplaatsen naar andere tpic

Terug
Naar boven