Liesje - Leopoldsburg

Dildo Swaggins

Toogplakker
13 aug 2024
79
41
Ik neem aan dat dit Liesje is die morgen een bare gangbang houdt?
Heeft er iemand ervaring met haar?

Schermopname (459).png

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
lijkt me iets te oud te zijn
wat noem je "oud" he .. de meeste die echt alles Bare met zoveel mogelijkheden willen zijn meestal geen vruchtbare jonge poppetjes . tenslotte een ouwe fiets rijd nog steeds als de beste en hoef je niet zo voorzichtig mee te zijn 😄.. dit Liesje is tenminste geen uitgezakt vel met overgewicht , maar eerder in de categorie onverzadigbaar hyperslank nymphomaantje haha .. maar tja smaken verschillen natuurlijk . want liefhebbers van vlees en F cup uiers gaan bij haar niet tevreden zijn 😁

• Like
Waarderingen: 4fun

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
Liesje gaat vrijdag 27 dec zich weer eens laten vullen !! ;) leuker idee in plaats een kalkoen voor de feestdagen te vullen :)

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Leuke dame, maar als ik die laatste foto op haar profiel op RL zie, lijkt ze me een stuk ouder dan 61. Dat lijf is niet van iemand van 61, lijkt me.

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
Leuke dame, maar als ik die laatste foto op haar profiel op RL zie, lijkt ze me een stuk ouder dan 61. Dat lijf is niet van iemand van 61, lijkt me.
Op de foto's ziet ze er 75 uit. Wat niet wil zeggen dat de sex slecht is

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
Op de foto's ziet ze er 75 uit. Wat niet wil zeggen dat de sex slecht is
de advertentie is tenminste eerlijk en zonder photoshop .. dus het kan ook enkel maar meevallen als je ze in het echt ziet en aanvoelt he dus thnx ;)

Terug
Naar boven