Liena Bleiswijk

A

Anonymous

Guest
Het is haar droom om zwanger te worden en wij moeten ervoor betalen. Vreemd, ook haar mogelijkheden zijn vreemd. Klaarkomen over gezicht? Wordt je daar zwanger van? En intiem waar je wel zwanger van wordt is niet mogelijk. Fake dus

Paultje59

Ervaringsdeskundige
13 aug 2016
678
146
Er staat toch bare seks, waar je wel zwanger van kan worden?
Maar ik sla even over.

A

Anonymous

Guest
Wat is sex? Pijpen? Klaarkomen over gezicht?
Lees de advertentie even wil je?

Voormalig lid 7085

Toogplakker
26 okt 2017
176
20
Zoals ik het verhaaltje lees mag je haar volspuiten
"wil jij mijn bevruchten ... en jou zaad diep in mijn geile kutje spuiten"

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
Wat een agressieve reactie. Ik heb de advertentie gelezen en het staat er duidelijk in. De mogelijkheden zijn, zoals de naam doet vermoeden, opties die mogelijk zijn bij haar. Als je dat mens vol wilt pompen om haar zwanger te maken, ga je natuurlijk niet op haar gezicht komen. Lijkt mij dus voor de hand liggend.

Alwaysstrong

Snuffelaar
18 dec 2019
6
0
Beste voor haar is natuurlijk een gangbang met een mannetje of twintig. Succes verzekerd.
Maar als jullie het niet erg vinden , blijf ik ff in de wachtkamer zitten . 😂

A

Anonymous

Guest
Ik heb geen idee wat je wettelijke plichten worden in dit geval, maar als het vooruitzicht is om met deze dame co'-ouder te zijn dan weet ik een plek waar ik echt geen druppel zaad achterlaat.

Guus1960

Snuffelaar
7 apr 2015
23
0
Lijkt me niet dat ze bij een zwangerschap hier rechten aan kan ontlenen. Temeer daar zij duidelijk heeft aangegeven / of aangeeft dat er voor ons geen verdere verplichtingen aan vastzitten. Maar volgens mij gaat het haar enkel om om extra klanten te trekken. Klanten die bij voorbaat gaan voor bare seks en zo geprikkeld worden door de kans dat je haar zwanger maakt. Zou me niet verbazen als ze gewoon aan de pil zou zijn.

Guus1960

Snuffelaar
7 apr 2015
23
0
Lijkt me niet dat ze bij een zwangerschap hier rechten aan kan ontlenen. Temeer daar zij duidelijk, schriftelijk, moet aangeven dat er voor ons geen verdere verplichtingen aan vastzitten. Maar volgens mij gaat het haar enkel om extra klanten te trekken. Klanten die bij voorbaat gaan voor bare seks en zo extra geprikkeld worden door de kans dat ze zwanger raakt. Zou me niet verbazen als ze gewoon aan de pil zou zijn. Ik denk dat je haar probleemloos vol kunt spuiten maar zorg er voor dat je geen persoonsgegevens achterlaat, behalve een lading DNA. Voor de liefhebber...

Hennie

Snuffelaar
28 nov 2020
1
0
Ik wil met haar afspreken maar ze geeft geen reactie op haar berichten en de telefoon nummer die bij haar advertentie staat klopt ook niet of staat altijd uit wie weet het dan wel hoe ik contact kan krijgen

Gr Hennie

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Beste leden, collega's,

Onder deze rubriek post ik enkel als ik nieuwsgierig wordt. Dame heeft een opmerkelijke advertentie op kinky die bijna een half jaar actief is. De prijzen zijn laag, had ooit de intentie om een date met haar te beleven maar telefonisch is ze volgens advertentie niet te bereiken en de instructie voor contact is via kinky een bericht te sturen. Al sluit ik foto's bij met telefoon nummer, bellen is wat ik de advertentie haal geen optie.

Ik ben reuze benieuwd naar wie deze dame van witte vruchtbare goud heeft voorzien. Wie weet krijg je een uitnodiging om op kraamvisite te gaan. Is dit wel de dame die breeding gaat. Scam advertentie sluit ik niet uit,

Link: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/bleiswijk/6713269-lienaAdv nr kinky: 6713269
Naam: Liena
Plaats: Bleiswijk (bij Zoetermeer).
Soort date: thuisontvangst

Scamchecks:
* wieheeftgebeld.nl : 42 weergaven geen meldingen.
* telguarder.com/nl : 19 keer opgezocht, geen meldingen.
* slick.ly/nl : 6x opgezocht geen meldingen.

Groetjes Nosy Cumgiver

Bijlagen

• SmartSelect_20210123-123605_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20210123-123605_Samsung Internet.jpg
    588,5 KB · Weergaven: 455
  • SmartSelect_20210123-123636_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20210123-123636_Samsung Internet.jpg
    282,6 KB · Weergaven: 456
  • SmartSelect_20210123-123702_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20210123-123702_Samsung Internet.jpg
    184,7 KB · Weergaven: 453
Terug