Lexa

Harry1964

Toogplakker
13 okt 2019
39
0
Ik heb me een week geleden ingeschreven bij Lexa en betaald om gewoon serieus te daten niet met de bedoeling om gelijk te ketsen.gisteravond een gesprek met een normale vrouw bij mij in de buurt begon heel gewoon, maar had een idee dat ze wat geil werd, zouden zondag afspreken maar begon steeds geiler te praten had al een jaar geen sex gehad zei ze.
Nou ik er heen was de deur nog niet in of ze had jappie al diep in haar keel heb haar nu al 3 keer volgepompt en lig nu naast haar.
Gaan er nog wel een paar keer bij komen.
Denk je een sirieuse site nou je ziet het.

A

Anonymous

Guest
Ik heb hetzelfde meegemaakt met Tinder en nooit betaald.
Maar toch ga ik liever naar de hoeren omdat het veel tijd en geld (dates) kost om een normale date in bed te krijgen en
er achteraf vaak verdriet ontstaat als ik als man toch niet verliefd ben.

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Ik heb ook een profiel aangemaakt voor een keer eens wat anders..

Met een dame heb ik nu wel een redelijk contact, en hoewel ze wel wat licht plagend/uitdagend soms reageert, is het niet voluit geile praat.
Ik uiteraard probeer haar verder over de streep te krijgen met haar teksten, maar ga soms al snel over een grens waar nog geen draagkracht voor is zeg maar haha..

In mijn ogen werkt dit het beste als de vrouw de geile praatjes min of meer initieert, maar je moet ze op de juiste manier het zetje geven(aanmoedigen zeg maar) zonder over te komen als de standaard man, die uit is op sex.

Nog mannen hier met goede tactieken etc.? :lol:

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Gewoon niet je geld uitgeven aan Lexa.

Maar als je dan toch blijft jagen..
-Wees consistent en betrouwbaar.
-Wacht niet te lang met heen en weer schrijven, dan verliest ze interesse.
-Vraag niet of ze wil, neem initiatief en laat zien wie de lead heeft, houden dames van
-Ben geen pretender, je valt zo door de mand
-Zoekt een originele en leuke plaats voor een 1ste date uit en je avond eindigt sneller in bed dan wanneer dit je eerste focus is op een date, behalve dan wanneer je een leuk huis hebt of zelf goed je best doet voor een mooi diner met dito wijn erbij.
-Kwetsbaar opstellen betekent niet dat je onzeker moet zijn en bevestiging gaat vragen bij je date.
-Doe nooit je levensverhaal via de chat of 1ste date
-Praat nooit over je exen
-Zorg ervoor dat de vrouw zich op haar gemak voelt
-Verdiep je in haar en stel open vragen, vermijd intervieuws
-Wissel je foto's af op je profiel, je gaat het echt niet maken met die ''ene'' leuke foto.
-Zorg voor meerdere recentelijke foto's zonder fotoshop.
-Ben jezelf
-Maak nooit excuses als dat niet hoeft
-Beloof nooit iets, je weet van jezelf dat je geloofwaardig bent en straal dit uit.
-Durf nee te zeggen .
-Doe soms het tegenovergestelde van wat de vrouw van je verwacht, je laat zien dat je op een leuke manier de touwtjes in handen hebt.

Succes man!

Terug
Naar boven