Leven na een loverboy

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Kwam geheel toevallig onderstaande site tegen van een dame die in de gedwongen prostitutie heeft gezeten.
Zeker haar blog is interessant leesvoer voor de liefhebbers van o.a. de exotische parels die de laatste jaren Redlights overspoelen.
Misschien dat er na het lezen hopelijk toch een paar ogen zullen open gaan en deze vermijden in de toekomst. Want ja, zoals ik al meermaals heb aangegeven dit zijn zaken die moeten gestopt worden. Door justitie en politie maar in de eerste plaats door de klanten.
https://www.levennaeenloverboy.com/...Xvdv_fGeHSaNB79W8C_aem_EdZltVIpbcVwP_cNqcQc-A

JohnnyBare

Ervaringsdeskundige
8 mei 2025
265
534
Ik zal hier wel afgeschoten worden maar ik vul wat ik kan vullen kan van de buitenkant toch nooit zien of er ellende achter zit en laten we niet hypocriet zijn er zijn heel veel dames die het niet echt vrijwillig doen maar in de schulden zitten je weet het gewoon niet en ernaar vragen heeft geen zin want ze zeggen toch nee

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
306
347
Hou toch op met je "taboe". De grootste krant van Nederland verspreidt deze boodschap. Allerlei rechtse programma's op tv verspreiden deze boodschap. En politieke partijen die dit roepen, vormden afgelopen jaar een kabinet. Het is alleen een schijnoplossing aangezien het merendeel van de zedenmisdrijven in Nederland door "gewone" Hollandse mannen wordt begaan. Als je echt begaan bent met het welzijn van vrouwen, zou je niet alleen vanuit je onderbuik denken.

sjaakafhaak

Toogplakker
4 jul 2015
35
54
@vovin_2
Zedenmisdrijven wordt gepleegd door "gewone" Hollandse mannen omdat het in andere culturen/geloven niet strafbaar is (daar is incest en sex hebben/trouwen met minderjarige toegestaan). Omdat de dames die zich in dat soort culturen bevinden alleen maar goed zijn voor de voortplanting en het huishouden en totaal geen rechten hebben. Daarom lijk het dat de "gewone" Hollandse man altijd de dader is in Nederland.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Gewoon tellen het aantal in percentages aan import, asielzoekers, etc wat aan zedenmisdrijven en genocide doet is schrikbarend hoog! Ik heb die cijfers ooit paraat gehad krijg ze zo 1.2.3 niet gevonden

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Van loverboys naar de complotten van sleeper cells 🤣 dit forum is echt de Twilight Zone 👽

Wat betreft dat artikel met 'Dieter Rohmann': is allang bekend dat het compleet fake is 🤦🏻‍♂️😂
  • Hoofd Bundespolizei is Dieter Romann, zonder h!
  • Screenshot toont dat het afkomstig is van een Spaans artikel, vervolgens vertaald naar NL… heel journalistiek 🙄
  • Dit artikel is gebaseerd op een oud interview met iemand anders die zei dat twee politieagenten het hadden over 500k vluchtelingen die strijders waren, uiteraard zonder bron of bewijs. Dit is overgenomen door heel wat obscure extreem-rechtse kanalen en gekke wappies die alles overnemen zonder na te denken… case in point hier 😎
  • De bewuste interview clip op YouTube:
Wat hebben we vandaag geleerd? Er is veel BS op 't Internet en er zijn redelijk veel gastjes die dit klakkeloos overnemen en verspreiden wat niet getuigd van een minimum aan IQ.

Maar bon, het ging dus over loverboys…

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Dat klopt, in NL heeft 80% van loverboys daderprofiel een migratieachtergrond (Suriname, Marokko, NL Antillen) met de Nederlandse nationaliteit. Bron Daders van binnenlandse seksuele uitbuiting (Bekken, Simons & Noteboom, 2021). Cijfers voor BE ken ik niet, maar zal waarschijnlijk wel iets gelijkaardig zijn.

Maar koja moet hier geen fake nieuws spuien, daarom dat ik even de puntjes op de i heb gezet.

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Mannen, eerlijk zijn... Soms kom je wel eens bij een dame en dan kan je twijfels hebben of het wel helemaal in de haak is. Blauwe plekken, vies huis, huiverig voor teveel herrie etc.. etc.. we weten allemaal wat de signalen zijn... maar soms is ze te mooi of hebt al betaald en denk je misschien niet helemaal helder meer na want het bloed zit ergens anders.

Maar op de weg terug heb je toch dat onderbuikgevoel... Doe dan netjes een misdaad anoniem melding. Is beter voor iedereen...

Terug
Naar boven