Lenige vrouw

Carlo1973

Snuffelaar
12 mei 2025
10
11
Goedemiddag allen.
Ik vind het zeer sexy en opwindend als een vrouw een spagaat en/of split kan doen tijdens de sex. Weet iemand een dame die dit kan? Alvast bedankt voor jullie reactie 👍🏽👍🏽

Carlo

Carlo1973

Snuffelaar
12 mei 2025
10
11
Yana in Elsene dichtbij bij de Louizalaan, lenige meid maar nu wel wat voller dan op haar foto's:
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/yana-elastic-sensual.html

150/200 voor 30/60min nzc + cip - het is wel in België te doen
Bedankt. Ik zag haar inderdaad al op redlights.be, maar dat is vanaf Alkmaar best een stukje rijden 😂😂
Maar heb haar in ieder geval op het oog.
Nogmaals dank 👍🏽👍🏽

Yana in Elsene dichtbij bij de Louizalaan, lenige meid maar nu wel wat voller dan op haar foto's:
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/yana-elastic-sensual.html

150/200 voor 30/60min nzc + cip - het is wel in België te doen
Heeft zij bij U ook haar lenige skills laten zien?

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Zij gaat al een tijdje mee, is idd lenig en bij missio kan ze haar benen in spagaat openhouden. In doggy is het wat moeilijker haar te neuken in spagaat als ze plat op haar buik ligt omdat in die houding haar kut iets te laag zit. Voor anaal zou het ideaal zijn maar ze doet geen kontneuken, jammer.

Carlo1973

Snuffelaar
12 mei 2025
10
11
Zij gaat al een tijdje mee, is idd lenig en bij missio kan ze haar benen in spagaat openhouden. In doggy is het wat moeilijker haar te neuken in spagaat als ze plat op haar buik ligt omdat in die houding haar kut iets te laag zit. Voor anaal zou het ideaal zijn maar ze doet geen kontneuken, jammer.
Oke, duidelijk.
Bedankt 👍🏽👍🏽

Cumloader2.0

Snuffelaar
28 jan 2025
21
12
Dit weekend haar ook eens bezocht, leuk dat ze zo lenig is maar het was wel zeer duidelijk snel snel afwerken. Ze heeft wel haar collega's eens meegenomen naar de kamer toen ik er naar vroeg.

30 aug 2025
215
233
Je hebt er niks aan want ze doet geen ontvangst meer.
Maar mijn dame uit Moldavië is erg slank en kan spagaat doen, ook tijdens neuken.
Ze ontving destijds in Amsterdam maar is ermee gestopt door nare ervaring laatste keer
en omdat ze zich nu te oud vindt (42)
Ze komt regelmatig bij mij in Nederland, blijft een maand of twee en gaat weer terug.
Heerlijke vrouw, vond ik al toen ze nog werkte.

Carlo1973

Snuffelaar
12 mei 2025
10
11
Efa in hoorn, is ook erg lenig
Dat weet ik, zij deed toen ook een spagaat voor mij. We hadden een geweldig uur met elkaar, maar toen ik een 2e keer wilde afspreken met haar, kwam zij koud en kil over. Wilde meer geld hebben voor dezelfde diensten. Dat gaat mij niet gebeuren!

Terug
Naar boven