Lena Utrecht

sexbeertje

Toogplakker
12 jul 2015
44
14
Ik heb haar enkele weken een bezoek gebracht. Dit was op een locatie in Nieuwegein centrum in een galerijflat. Er deed een niet al te knappe typische Russische moeke open en ik twijfelde erover dit te doen. Toch naar binnen gegaan en 230 Euro betaald. Na het douchen begon ze me te pijpen en nadat mijn lul hard was, haar in missio geneukt. Nadat ik gekomen was, ging ze douchen en werd ik hierna naar de douche gedirigeerd. Ik was inmiddels een half uur onderweg, maar ik ging er eigenlijk vanuit dat het wel klaar was zo. Na opgefrist te zijn, maakte ik aanstalten naar mijn kleren te gaan. Ze gaf aan dat dat mocht, maar dat ik ook gerust weer naast haar kon gaan liggen. Hoewel ik het geen geile dame vond, ben ik toch weer het bed opgeklommen. Daar werd ik weer stijf gezogen. Vervolgens deed ze glijmiddel op mijn lul. Normaal zou ik beledigd zijn, maar ik gaf deze keer geen fuck. Het spul voelde op een of andere manier geil en warm aan. Eerst liet ik haar on top, maar dat hield ze niet lang vol. Vervolgens doggystyle op hoog tempo door lopen knallen. Tot mijn verbazing was het best lekker en voelde ik dat ik misschien toch nog een keer klaar zou kunnen komen. Die inschatting bleek juist en ik kwam nog een keer hard klaar. De conclusie: Geen GFE, maar op zich een prima cumdump. Herhalingsgevaar: misschien.

Terug
Naar boven