Lena - Brussels

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste slash4y,
- Plaats je bericht in de correcte rubriek aub
- Als er nog geen recensie is, is dat de topic: wie heeft ervaring met...?.

Je onderwerp is inmiddels al verplaatst naar het juiste onderdeel.
Dank aan de melder.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Ik ken de meid zelf niet, maar er is veel info te vinden bij onze franstalige collega's van Youppie. Ukraïense die in Elsene ontvangt. Mixt van goed en minder goed. Er wordt wel niet gesproken over de specifieke dienst die wij zoeken. Ikzelf mocht ervaren dat elke verwijzing naar onbeschermde sex onverbiddelijk gecensureerd wordt.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.103
hier is er geen censuur, dus je mag gewoon nzc zeggen in plaats van "de specifieke dienst die wij zoeken" of "onze hobby"

slash4y

Toogplakker
9 jun 2018
108
48
Hi,

I meet her, very good and great fuck time.
I came 2 Times in her pussy.

When I will be again in brussels, I will visit her.

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Een tijdje geleden mee afgesproken. Ze vroeg om kwartier voor ik er ben nog eens iets te sturen. Wanneer ik toekwam in Brussel berichtje dat ik er ging zijn binnen 15 min. Alles ok. Eens ik aan appartement sta is het plots, ik ben niet beschikbaar, maar mijn vriendin is wel vrij en ze stuurde link naar vriendin (https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/lina-tres-belle.html ), gaf appartementnummer en kamernummer... toch eens gaan kijken, maar de foto's zijn serieus bijgewerkt en denk dat ze eerder 40-45 is. Dan maar rechtsomkeer gemaakt. Van Lena geen sprake.

Privatd

Toogplakker
15 okt 2016
64
64
Ik heb haar afgelopen juni bezocht. 1H 150euro
Ik had moeten vertrekken. Ik was niet zo aangetrokken tot haar als op de foto's. Geen lippen... een afknapper voor mij. En ze had een lichte geur. Ik kon haar niet echt kussen. En ik denk dat er iets in haar zat, want het voelde niet zacht aan.

Hoewel ze haar best doet om een goede indruk te maken, blijft het voor mij bij die ene keer.

Verrytinho1891

Snuffelaar
4 nov 2022
20
18
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/belle-lena.html

Dees bommeke ontvangt nu in Schaarbeek in het gekende Emille Duploy square

Wat een topervaring 140 betaalt +50 voor ZC voor 1 uur geile sex

Begonnen met een douche, daarna heerlijke French Kiss waarna ze begon met een heerlijke BJ

Dan begonnen aan de actie eerst zij on top daarna heb ik haar lekker afgewerkt in doggy

Daarna gaf ze me een heerlijke massage omndaarna over te gaan naar anaal, om af te sluiten hebben we samen lekker gedocht

Zeker voor herhaalingsvatbaar!!

P.S ze heeft er ook geen enkel probleem mee om met haar vingers naar het kontgaatje te gaan dat vind ze geil

Danomeister

Snuffelaar
23 jul 2024
1
1
Onlangs bij deze dame gepasseerd. Was echt wel een feestje!
Afspraak via WA verliep vlot, in het Engels. Ze wachtte me op op het eerste verdiep en liet me direct de kamer in. Na mijn wensen te hebben doorgegeven (30 min, pzc, anaal) - ze praat liever Frans - en de betaalformaliteiten te hebben vervuld, begon ze me te verleiden met een leuke, weliswaar korte striptease, waarbij ze mij ook stap voor stap van mijn kledij ontdeed. Toen ze zag dat mijn soldaat al in aanvalshouding stond, ging ze op haar knietjes zitten en begon me te pijpen. Af en toe keek ze me met haar bruine ogen heel sexy aan! Om haar mondje nog niet al vol te spuiten heb ik haar doen stoppen en zijn we op bed beland. Daar kuste en likte ze me op alle gevoelige plaatsjes. Ze laat mij ondertussen gewillig haar onderste gaatjes betasten en exploreren. Wanneer ik vond dat met de stootactie mocht begonnen worden, deed ze het rubbertje (ze doet ook nzc) om, beetje gel erop en presenteerde ze haar anus door haar billetjes een beetje uit elkaar te trekken. What a view!! Penetratie ging redelijk vlot ondanks dat ze toch nog wel strak staat. Ze bewoog lekker mee en bracht haar fijn gebouwd lichaam in een lekkere positie. Na een paar minuten voelde ik dat ik het niet lang meer ging volhouden, heb ik me even teruggetrokken en ben gaan liggen. Ze had er blijkbaar zin in gekregen, want ze kroop vrij vlug op mij en begon me te berijden in omgekeerde missionarishouding. Ze bereed me langzaam en af en toe draaide ze met haar heupen. Als ze ook nog mijn ballen begon te strelen met haat nagels, was ik niet meer te houden. Pakketje met plezier afgegeven in cadeauverpakking!
Heel fijne en lieve dame die met gevoel haar taak volbracht.
Herhalingsgevaar: gegarandeerd!

Terug
Naar boven