Lekkere ervaring rijker...

A

Anonymous

Guest
Na een dramatisch bezoekje recentelijk in Sneek was ik weer eens toe aan een lekkere ervaring bij een DVP. Bij voorkeur ZC, maar dat vind je niet altijd. Kort voor het niet zo fijne bezoekje in Sneek al eens in Leeuwarden rondgekeken. Dames als Nicolette en Beatriz al in tijden niet gezien en ook nu afwezig. Door mijn werk kan ik of alleen einde van de ochtend of s avonds laat de dames bezoeken. De Weaze vind ik echter niet zo prettig s avonds laat, dus is het altijd einde van de ochtend. Dames zijn dan ook nog vaak lekker fris, je bent vaak de eerste klant voor die dag. Paar weken terug al eens rondgekeken dus. Gekozen voor een oostblokdame. Ik wilde me eigenlijk alleen laten pijpen. Na de standaard 35e af te tikken vroeg ik of ze ook pzc deed. Dat deed ze. Ik ging me wassen, dame ontkleedde zich en begon te pijpen. Het PZC was dik in orde. Halverwege gaf ze wel aan niet in haar mond klaar te komen. Afspraak is afspraak en na al dat heerlijke pijp en handwerk kwam ik over mijn buik klaar. Weer wassen en aankleden. Onderweg naar huis en de dagen er na moest ik nog regelmatig aan haar terugdenken. Het was toch echt wel een mooie meid, midden 20, goed figuur en lekkere tieten. Mijn fantasie ging verder over NZC met haar. Besloot haar opnieuw te bezoeken en te kijken wat er mogelijk was. Riskant, zo kort na een slechte ervaring elders: In je fantasie kan er van alles. Dat kan in de praktijk wel eens heel vies tegenvallen. Opnieuw naar de Weaze. Gelukkig was ze er. Ze herkende me nog van vorige keer maar wilde toch nog wisselgeld geven van de 50e die ik gaf. Herinnerde haar dat ik graag PZC wil. Lekker gewassen en daar gingen we weer. Pijpen was nog beter dan de vorige keer. Op bepaald moment vroeg ik of ik haar mocht likken. Dat mocht. We gngen over in 69 zodat ik haar lekker kon likken terwijl ze me heerlijk pijpte. Lekker fris kutje, helemaal uitgelikt, gekust en vertroetelt. Ze vroeg of ik wilde neuken. Met een brok in mn keel gaf ik aan dat ik wel wilde, maar of ze met bijbetaling (e100) ook NZC deed ? "What ? No! " was zo'n beetje haar reaktie. Ok, viel te verwachten natuurlijk. Ik gaf aan dat ik haar begreep en haar beslissing respecteerde. Ze was even stil en zei toen "ok... I do it" Het bleek de eerste NZC ervaring voor haar met een klant te zijn. En ik denk ook dat het waar is gezien haar eerste reaktie op de vraag het zc te doen. Ze vertelde me dat ze het met me zc wilde doen omdat ik erg schoon ben en er goed verzorgd bij loop. (Ik zorg er inderdaad voor dat ik goed schoon van huis vertrek, dames bezoek of niet, goed geschoren, haren netjes en nette kleren) Ze kwam, nadat ik haar extra had betaald, weer over me heen voor nog even kort standje 69. Als ze zich maar niet bedenkt dacht ik nog. Maar toen liet ze zich, met haar rug naar mij toe, ZC op mijn paal zakken en bereed me. Na korte tijd haar op de rug gelegd. Ik mocht niet in haar klaarkomen was er gezegd en daarom ga ik dan liever bovenop om wat meer controle te houden. Haar eerst nog even goed bekeken. Ze is echt lekker!. Daarna lekker aan haar tepels gezogen, in haar nek gekust en vervolgens ging dit over in tongzoenen. Tijdens het tongzoenen schoof ze hem weer zc naar binnen. Na korte tijd (te kort) hield ik het niet meer en moest ik me uit haar terug trekken. Ik spoot lekker haar buik en borsten er onder. Daarna gewassen, aangekleed en vrij snel weer weg. Dat laatste heb ik beetje spijt van. Heb het idee dat ik nog wel even bij haar kon blijven. Wordt zeker vervolgd. De naam / locatie van de dame vermeld ik niet omdat ik echt het idee had dat ze dit voor de eeste keer met een klant deed en daar ook geen gewoonte van gaat maken. Mijn fantasie is grotendeels uitgekomen!

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Mooi verhaal, jammer dat je niet wil delen....

Misschien dat je bij een volgend verslag de Enter knop eens wil gebruiken.... :shock:

Enter-key.jpg

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
lekker ding zei:
zo kan ik ook wel verhalen schrijven en of verzinnen als je ze toch niet deelt. :shock:
Het staat dan ook in de verhalenrubriek. Ik zie het probleem niet.

A

Anonymous

Guest
Toen ik bericht plaatste, zag ik idd dat het enorme lap tekst werd. Kan ik nog editen achteraf?

De naam delen doe ik niet, daarom staat het bij verhalen. Het is echt gebeurd maar denk echt dat de dame in kwestie dit niet zo maar met anderen doet. Als er nu constant aan de deur wordt gevraagd om NZC zou ik het voor me zelf verpesten, want dan weet ze dat het zeer waarschijnlijk van mij komt.

Om toch nog een tip te geven over een dame, die ik nog niet besschreven zie, Carmen aan de Nieuwstad Groningen, kamer 13 zo uit mn hoofd
Pijpt zonder, vingert je kont en je kan ook haar kont vingeren. CIM mogelijk en vanaf eerste bezoek NZC gedaan waarbij de laatste x met intere donatie. Hopelijk kunnen jullie daar iets mee

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Ivano1972 zei:
Toen ik bericht plaatste, zag ik idd dat het enorme lap tekst werd. Kan ik nog editen achteraf?

Ja, dat kan zeker. Als het goed is zie rechtsboven bij dat bericht een potloodje staan. Klik daar maar eens op...

A

Anonymous

Guest
Jajoh zei:
Ivano1972 zei:

Ja, dat kan zeker. Als het goed is zie rechtsboven bij dat bericht een potloodje staan. Klik daar maar eens op...

Zo iets zocht ik, maar staat er niet.... Kan het zijn dat niet iedereen bericht kan/mag bewerken?

A

Anonymous

Guest
Ok, een vervolg op mijn eerdere verhaal

Zoals gezegd een lekkere ervaring en vrij onverwacht zc geneukt. Een 2e keer langsgeweest, ook dat was prima en weer helemaal zc. Wel was ze wat gehaaster en gaf aan dat moest klaarkomen. En dan mocht ook die keer niet in het kutje, maar over de buik en borsten. Nog steeds een lekkere ervaring met een mooie jonge meid, maar toch tiktje teleurgesteld

Om die reden tijdje niet lang geweest. Had daar ook niet zo veel tijd voor en was bang dat een derde bezoek een afknapper zou gaan worden. Maar uiteindelijk kon ik het niet laten om toch weer langs te gaan. Dacht regelmatig aan haar en dat maakte de wens om weer sex met haar te hebben alleen maar groter.

Gelukkig was ze aanwezig en merkte op dat ik ze me een tjdje niet gezien had. Daarna omhelsde ze me en begon te toengzoenen. Na uitgekleed en gewassen te hebben ging ik op bed liggen en begon ze me te pijpen. Ze kwam na een tijdje op me liggen en we begonnen weer te tongzoenen. Dit ging heftiger dan bij de eerdere bezoeken. Ik ging met mn vingers naar haar kutje en merkte dat ze al behoorlijk nat geworden was. Ze deed vervolgens een klein beetje spuug op mijn lul en bracht deze zc in haar heerlijke kut.

Na een paar minuten haar op haar rug gelegd en een goede tien minuten heerlijk gebeft. Wat een lekker fris kutje heeft ze toch. Daarna weer zc haar even missionaris genomen. Eigenlijk wilde ik in haar spuiten, maar wilde dat niet vragen, maar ook niet zo maar zc in haar klaar komen.

Daarom liet ik het aan haar over: we wisselden weer van positie. Ze kwam boven op me en begon weer heerlijk te rijden. Dit duurde maar een paar minuten en voelde dat ik ging klaar komen. I'm coming, gaf ik aan, maar ze bleef lekker doorrijden zodat mn zaad in haar kut spoot.

Nog een tijdje geknuffeld. Daarna ging ze haar kut wassen boven de wasbak. Nog even nagekletst en heel tevreden weer huiswaarts gekeerd.
Helaas vertrekt ze over een tijdje naar haar geboorteland. Misschien dat ik haar voor die tijd nog een keer kan bezoeken.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Zo mooi verhaal.. Vraag haar anders of ze nog terug komt ,,muchien haar nummer of jij geef je nummer. En dan kan zij je berichten heb ik ook een x gedaan met een meid uit Alkmaar kreeg netjes een berichtje toen dat ze er weer was..

A

Anonymous

Guest
Heb geen contact via telefoon en dergelijke met dames. Weet bij benadering wanneer ze weer komt. Heb haar vandaag nog snel bezocht. Vluggertje voor 50€. PZC en nzc en wederom kutje gevuld met zaad. Ze maakte wel opmerking dat ik minder gaf, maar ging er dus toch lekker zc voor. Kleine 20 minuten binnen geweest.

Terug
Naar boven