Leeuwarden: Walhalla 5 Beatriz

A

Anonymous

Guest
Verbaas me dat er over Beatriz geen topic is

Kom al behoorlijke tijd bij haar en kan regelmatig met haar nzc. Meestal zonder interne donatie, maar als ze in de stemming is, mag ik haar volspuiten.
Beatriz (uit Brazilie) is blond, beetje mollig, zo rond 46 oud schat ik. Ze is niet uitgesproken knap, eerder wat gewoontjes. Zeer vriendelijk gezicht, mooie tanden, zeer schoon. Doordat ik haar al vaak bezocht heb kom ik er eigenlijk niet meer (wordt te gewoon, ook nzc)
Lees op hookers dat ze net terug is van vakantie en bij een collega klant bood ze ook nzc aan. (reken totaal op tussen de 50 en 100 euro op een pzc/nzc ervaring, Hangt beetje van de klik af denk ik) Een slecht geluid over deze dame heb ik nog nooit gehoord en ik denk persoonlijk dat Beatriz de meest relaxte, vriendelijke dame is die je in het wereldje kan tegenkomen. Nadeel is conversatie. Spreekt bijna geen Nederlands. Wel beetje Engels, Spaans en natuurlijk Portugees.

ronald59

Snuffelaar
23 nov 2015
10
0
ik betaalde altijd 50 euro voor dat lekkers al een tijdje niet geweest het verhaal klopt wel

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
Ivano1972 zei:
Verbaas me dat er over Beatriz geen topic is

Kom al behoorlijke tijd bij haar en kan regelmatig met haar nzc. Meestal zonder interne donatie, maar als ze in de stemming is, mag ik haar volspuiten.
Beatriz (uit Brazilie) is blond, beetje mollig, zo rond 46 oud schat ik. Ze is niet uitgesproken knap, eerder wat gewoontjes. Zeer vriendelijk gezicht, mooie tanden, zeer schoon. Doordat ik haar al vaak bezocht heb kom ik er eigenlijk niet meer (wordt te gewoon, ook nzc)
Lees op hookers dat ze net terug is van vakantie en bij een collega klant bood ze ook nzc aan. (reken totaal op tussen de 50 en 100 euro op een pzc/nzc ervaring, Hangt beetje van de klik af denk ik) Een slecht geluid over deze dame heb ik nog nooit gehoord en ik denk persoonlijk dat Beatriz de meest relaxte, vriendelijke dame is die je in het wereldje kan tegenkomen. Nadeel is conversatie. Spreekt bijna geen Nederlands. Wel beetje Engels, Spaans en natuurlijk Portugees.

Beatriz gaat inderdaad al heel wat jaren mee.
Jaren geleden kwam ik nog wel eens bij haar maar de laatste jaren loop ik haar eigenlijk altijd voorbij.
Misschien wordt het toch weer eens tijd, Want het was gewoon goed altijd.

A

Anonymous

Guest
Beatriz is (tijdelijk?) afwezig. Sinds een kleine 4 weken is haar kamer leeg

A

Anonymous

Guest
Voor de liefhebbers: Beatriz is weer aanwezig in Walhalla

A

Anonymous

Guest
Nee. Is altijd moeilijk te zeggen wanneer ze terug komt. Vaak zegt ze dat voor vertrek, maar klopt doorgaans niets van. Ze zou nl al terug moeten zijn. Geduld hebben dus.

A

Anonymous

Guest
Is na korte afwezigheid weer aanwezig. Kom al geruime tijd bij haar. De jaartjes beginnen toch wel te tellen. Of ik haar weer bezoek, weet ik niet. Ligt niet aan haar. Uitstekende service. Alleen heb ik alles al bij haar meegemaakt en is de spanning er af. Ze probeert nu de boel nog wat op de geilen met kinky praatjes, maar dat werkt bij mij niet. Afgelopen week nog geweest. Sex is zeker goed, alleen vind ik Beatriz er wat minder uit zien dan paar jaar terug. Haar wel lekker volgespoten. Ze pakte meteen papier om de boel op te vangen. Goed en goedkoop adres. (vanaf zo'n 50 euro moet je er zc terecht kunnen)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Weet iemand of Beatriz momenteel aanwezig is want wil wel zeker weten dat ze er is want moet er lang voor reizen? Bvd

A

Anonymous

Guest
Robbie zei:
Weet iemand of Beatriz momenteel aanwezig is want wil wel zeker weten dat ze er is want moet er lang voor reizen? Bvd

Beatriz is volgens hookers.nl aanwezig tot half juli

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Jammer; was in Walhalla en op kamernummer 5 geen Beatriz. Kamer was donker. Wel haar naam op de deur.

A

Anonymous

Guest
Robbie zei:
Jammer; was in Walhalla en op kamernummer 5 geen Beatriz. Kamer was donker. Wel haar naam op de deur.

Misschien eventjes weggeweest. Moet er gewoon zijn. Op het Ijsberenforum staat ze al weet tijdje op aanwezig. Als wandelaar in Leeuwarden moet je haar een keer gehad hebben. Is al meer dan 10 jaar een begrip op de Weaze.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Ik lees niets meer over Beatriz. Had haar graag nog eens willen bezoeken. Is deze dame soms gestopt want ook op het hookersforum kan ik haar niet meer terugvinden?

Terug
Naar boven